Det eneste jeg kan sætte en finger på er at der er en frø som nok ikk helt passer ind. Og du har et lidt mere udvidet sortiment. Kan ikke rigtigt se hvad det er du gerne vil igennem med.
- Dette er nok blevet sagt, men så får du det lige engang mere
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Jeg synes det er en flot side og gode stærke farver du har brugt. Jeg har en enkelt ting jeg lige faldt over: Under punktet fortrydelsesret har du til sidst skrevet: For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''. Det hedder punktet ikke, punktet hedder på din side Reklamationsret
HUSK at henvise meget klart til de rigtige punkter eventuelt linke mellem de forskellige sider, ellers forvirrer det at man ikke kan finde punktet og dermed bliver det hurtigt let at handle på en anden shop. Min erfaring med e-handel siger mig, at jo nemmere en shop er at gå til, nemt at finde rundt i og handle i samt nem adgang til diverse forretningsbetingelser gør at man holder fast i kunden. HUSK at der er mange shoppe der sælger det samme, så kan man ikke finde tingene, så finder man blot en anden shop.
Men endnu engang, en flot butik, men sørg for at linke til de vigtige ting for kunden, så bliver de glade og tilfredse :-)