Hej alle |
Kender I ikke en eller anden, som har en fætter der arbejder med den slags data?
Hej alle |
Kender I ikke en eller anden, som har en fætter der arbejder med den slags data? |
danske data? tja så er det jo CVR som føder de andre.... men ellers Danmarks Statistik Henrik |
Det er mig en gåde, hvordan kan du misforstå "global"
Henrik - engang imellem virker det lidt som om du bare skriver for at få billige points. |
Apropos fej for din egen dør - men mit valg af kontakter så blev jeg i tvivl om hvad global er i den verden...... |
Dennis...Henrik forsøger at hjælpe dig. Synes, at det er meget utaknemmelig at fare sådan i blækhuset. Vi kan jo alle misforstå noget!*S* |
Peter, Lad det være - jeg har inge specielle forudsætninger med med disse databaser. Jeg har kun siddet i en EU-arbejdsgruppe i flere år for SKAT, hvor vi har beskæftiget os med udsøgninger af virksomheder mv. Så jeg undrede mig bare over Dennis reference til virksomheder han havde haft kontakt til skulle dække over globalt?. Men never mind - og ups 3 point (hvad jeg så skal bruge dem til) - videre i mit liv. Henrik |
Henrik, jeg må give Dennis ret, det er for galt at du sidder her en søndag og hjælpe andre mennesker, bare for at score point. |
Undskyld. Stress og travlhed er ingen grund til at bide af jer her inde.
Og ja, jeg skal hvis ikke snakke for højt når det kommer til indlæg med billige poitns. Du/I har ret.
-----------------------------
Jeg forsøger igen. I DK, har vi CVR, hvilket er fint til vores danske udgave af søgemaskinen. Jeg skal bruge en anden udbyder af data omkring virksomheder, som kan tilbyde data fra så mange forskellige lande som muligt. Jeg har hørt navnet NXX, men får Area-Codes.com når jeg søger på det. Ikke fordi det er dårligt at få U.S. data, men kunne man få en samlet pakke, så ville det være at forektrække.
----------------------------------------
Ja, det gør han og det er jeg glad for. Desværre er jeg under en del press, som jeg lader gå ud over aminoer, og det skal jeg gøre bedre. En stor undskyldning til dem der måtte føle sig ramt. |
Dennis, det kræver format at sige undskyld, godt gået og held og lykke med arbejdet. |