Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer imødeses...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 19:27
Jeg synes, du begrænser brugeren ret kraftigt ved at man kun kan vælge de tre meget ukendte mærker Caberg, Falco Hightex og Safety1, når man vil søge efter motorcykler.

Derudover bruger du enormt megen tekst til at forklare, hvordan man bruger siden. Siden skal helst være selvforklarende, omend der selvfølgelig gerne må være en forklarende tekst/vejledning.

Ellers ser siden meget brugbar og pæn ud.

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:25
Hej.

Nu må jeg jo med det samme bekende, at jeg ikke er kendt indenfor området motorcykler, men jeg tog da lige et hurtigt kig alligevel og vil da gerne give min umiddelbare personlige mening om din side.

Jeg synes det virker som en rigtig god side - super lækkert design og overskuelig opbygning.

Hvis jeg skal give dig et enkelt tip, så ville jeg overveje titlen på et af dine menupunkter:  "søges". Da jeg først så det troede jeg, at der var tale om en side, hvor man kan oprette sin annonce, hvis man søger en bestemt motorcykel. Men så vidt jeg kan se, er det her man søger i de forskellige annoncer, som kan oprettes under "sælg". Hvis jeg forstår dig rigtigt, synes jeg du bør kalde punktet "søg" eller "køb". Også så der er overensstemmelse mellem formerne (sælg, søg og køb er alle bydeform, det er søges ikke). Men hov - når jeg nu lige kigger på din side igen bliver jeg forvirret - for hvad gør man så under punktet auktioner? Måske var min første indskydelse korrekt så?

Som sagt aner jeg intet om motorcykler, men jeg synes du har et mindre problem i forhold til brugervenligheden, hvad angår lige det menupunkt, hvilket burde være let at ændre.

Ellers synes jeg som sagt det er en rigtig flot side - har du selv stået for designet?

Med venlig hilsen

Maria Medard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)