Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webprogrammør/-designer til at lave en simpel hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lad mig starte med at sige det som det er. Jeg ved ikke en hujende fis om at lave en hjemmeside! Jeg leder derefter en webprogrammør/-designer til at lave en simpel hjemmeside for mig. Jeg tror da i hvert fald at det er relativt simpelt at lave.

Siden skal indeholde:

- En forside lidt a la en blog, men med mulighed for at sætte youtube videoklip direkte ind, så disse afspiller på samme side. Det skal være muligt at poste kommentarer under klippene. Derudover baggrund, billeder osv.

- 4-6 undersider, med billeder, baggrund og tekst. En af siderne skal indeholde en form for kontaktformular, der sender videre til en tilknyttet mail.

- Det skal være sådan, at jeg selv kan sætte videoklips ind på forsiden, og selv redigere teksten på alle siderne, så jeg ikke skal have fat på en programmør hver gang der skal ændres blot en lille bitte ting.

... og det er faktisk det.

Hvis der er nogle programmører/designerer derude, der mener de kan hjælpe mig med sådan en side, må i meget gerne kontakte mig og komme med en nogenlunde ca. pris for siden. Desuden vil jeg også gerne se lidt af det, i har lavet før, så jeg har en idé om, hvad i kan lave.

I kan enten kontakte mig her i tråden, via PM eller på columbus1@hotmail.com. Kun seriøse henvendelser tak.

Med venlig hilsen

Thomas Pallesen

Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 20:44

I farten glemet jeg at skrive, at der skal være mulighed for banner-reklamer og Adsense, gerne med en eller anden form for tracking-mulighed, så man ka se, hvor mange der klikker på banneret. Ved ikke præcist hvordan sådan noget foregår, så det skal være en programmør med erfaring inden for dette også.

Det var vist det hele!

Mvh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Hej Thomas,

Du er velkommen til at sende en mail til mig : yusuf [at] erdogmus.dk

Så kan vi godt finde ud af noget til en fornuftig pris.

Med Venlig Hilsen

Yusuf

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 21:04

Hejsa!

Du har fået mail.

Mvh,

Martin

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:23

Vi tilbyder professionel design af websites til en meget konkurrencedygtig pris.

Hvis opgaven stadig er aktuel, skal du være velkommen til at kontakte os for nærmer aftale.

Evt. kan du se et udpluk af vores referencer.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:35

Vi kan hjælpe dig fra start til slut og give dig en fuld pakke hvori:

Design

Hjemmeside

Annonceringsvejledning + Markedsføringsrådgivning

Starthjælp til dit projekt

Opsætning

Til få penge. Tjek Foax.dk

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:27

du skal nok regner med opgaven koster dig en 4000kr :o)

Ikke gi mere ;o)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 17:31

Hej Alle

Tusind tak for alle svarene. Jeg har fundet frem til en god aftale, så har ikke behov for yderligere tilbud.

Mvh Thomas

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:32

Til det system du snakker om der vil jeg anbefale dig en wordpress med en stak moduler, og som Grandholm nævnte før så skal det ikke koste meget over 4.000kr, ikke med mindre du selvfølgelig forventer at få skrevet indholdet for dig også.

Normalt er jeg fortaler for at kode fra bunden, men det mener jeg du skal holde dig fra her. Du skal også holde dig fra Joomla,Drupal o.l. det er for komplekst. Der skal meget gode argumenter på bordet før jeg mener andet end at du skal bruge wordpress.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:54

Hej Thomas,

Ved ikke om du har fået løst opgaven, men hvis ikke, så vil jeg meget gerne give et tilbud.

Send mig evt. en mail på peter@hztrading.dk, så kan vi se på det :-)
Forestiller mig umiddelbart en modificeret Wordpress-opsætning til en pris i omegnen af 1500 kroner ex. moms.

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)