Hej Lad mig starte med at sige det som det er. Jeg ved ikke en hujende fis om at lave en hjemmeside! Jeg leder derefter en webprogrammør/-designer til at lave en simpel hjemmeside for mig. Jeg tror da i hvert fald at det er relativt simpelt at lave. Siden skal indeholde: - En forside lidt a la en blog, men med mulighed for at sætte youtube videoklip direkte ind, så disse afspiller på samme side. Det skal være muligt at poste kommentarer under klippene. Derudover baggrund, billeder osv. - 4-6 undersider, med billeder, baggrund og tekst. En af siderne skal indeholde en form for kontaktformular, der sender videre til en tilknyttet mail. - Det skal være sådan, at jeg selv kan sætte videoklips ind på forsiden, og selv redigere teksten på alle siderne, så jeg ikke skal have fat på en programmør hver gang der skal ændres blot en lille bitte ting. ... og det er faktisk det. Hvis der er nogle programmører/designerer derude, der mener de kan hjælpe mig med sådan en side, må i meget gerne kontakte mig og komme med en nogenlunde ca. pris for siden. Desuden vil jeg også gerne se lidt af det, i har lavet før, så jeg har en idé om, hvad i kan lave. I kan enten kontakte mig her i tråden, via PM eller på columbus1@hotmail.com. Kun seriøse henvendelser tak. Med venlig hilsen Thomas Pallesen |
I farten glemet jeg at skrive, at der skal være mulighed for banner-reklamer og Adsense, gerne med en eller anden form for tracking-mulighed, så man ka se, hvor mange der klikker på banneret. Ved ikke præcist hvordan sådan noget foregår, så det skal være en programmør med erfaring inden for dette også.
Det var vist det hele!
Mvh Thomas