Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et godt frima / person til en e-handelsløsning

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Tjaee og ellers er problemet at du ikke forholder dig til at der er nogle problematikker ved magento som du fuldstændigt ignorerer - på trods af at de burde indgå i de overvejelser man har inden men vælger et shop system.

Det er ca. en måned siden jeg selv så de rå data fra en magento stresstest - og det var bestemt ikke imponerende og så var shoppen endda tom...

Er der mulighed for at se disse "rå data" eller skal vi bare tage den udtalelse for gode varer ?

-Der er rigtigt at magento er tungt at danse med for serveren (en lille pris at betale imho) Men så kan du jo vælge ikke at lægge så mange kunder per server

 

/Hus

 

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dejligt at opleve at man er så passioneret omkring sit arbejder, det er der mange der kunne tage ved lære af….

Nå, men er blevet klogere men ikke nærmere en beslutning, men til gengæld fået studeret lidt forskellige af de anførte løsninger, og rigtig man tak for det.

I mellemtiden er jeg dog blevet anbefalet TYPO3 af et par venner, så ikke få at kaste mere brænde i denne flamewar - vil jeg blot kaste det spørgsmål op for at høre om det måske var den rigtige løsning, specielt hvis man tænker på at ville udvikle sit website på sigt med en række funktioner også selv lære et ny løsning bedre at kende (selvom jeg har ladet mig fortælle at den er lidt langhåret at komme i gang med - virker eller ikke på serveren endnu :-).

Om ikke andet vil jeg kigge lidt nærmere på de anførte løsninger og nogle af deltagernes hjemme sider med henblik på en brugbar løsning

Glæder mig til at høre lidt om TYPO3

Dbh.

Kim

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig med en råd til en TYPO3 løsning - der er meget langt tid siden jeg sidst har haft fingrerne i det, og kender slet ikke hvilke e-commerce løsninger der findes dertil. Men typo3 er som du selv er inde på, en smule langhåret - det er i hvert fald det ry som systemet har, men det der må være afgørende i den sag, er dine behov. Har du brug på et CMS sammen med din shop, eller kan du nøjes med "statiske" informationssider.

Personligt ville jeg have så få "forstyrrende" elementer som muligt, og holde fokus på at skabe salg.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg kan da afsløre lidt "hemmeligheder" - det kunne være du fandt dem interessante. Mit programmørteam er i gang med at udvikle et par udvidelser til Joomla, som muliggør at vise udvalgte produkter fra Magento som indhold i Joomla, og ligeledes vise top10, nyeste produkter mv.

På den måde kan man "integrere" shoppen i sit CMS men stadig holde tingene hver for sig, hvilket jeg foretrækker. Jeg synes som sagt at der skal være så få forstyrrende elementer på selve shoppen som muligt, men et CMS som f.eks. Joomla, kan være med til at skabe indhold til søgemaskinerne og samtidig kunne man "markedsføre" en række af sine produkter på sin blog/nyhedssektion i CMS'et...

Set i ovenstående sammenhæng ser jeg shoppen som det primære der skulle ligge i roden af domænet, og så f.eks. smide CMS'et i en undermappe, f.eks. som domæne.dk/blog

Der er mange muligheder...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)