Hej alle,
Jeg er i øjeblikket i gang med at lave min webshop, på www.elviraogsixten.shoppinnet.com
Vil I se nærmere på min side, og komme med feedback? Jeg mangler endnu et punkt omkring info, betingelser og mit momsnummer, men kom endelig med idéer og feedback - positiv som negativ.
|
Hejsan.
Mit første indtryk er meget positivt - det ser lidt ekslusivt og lækkert ud - og min første indskydelse er, at i må sælge eksklusive kjoler - hvilket også bliver bekræftet længere nede.
Men - personligt (det her er jo et holdningsspørgsmål) synes jeg ikke det er synderligt kool og kigger du på annoncerne fra google, så er det faktisk konkurrerne virksomheder du reklamer for, med reklamer for andre butikker gennem adwords, på en webshop. Hvis du vil have reklamer, kunne du måske indgå mere målrettede aftaler med andre butikker, som levere ekskusive varer til kvinder eks. smykker.
Den anden del er, at dit link til dine vare er ret anonym. Du har et slideshow med kjoler, men jeg kan ikke trykke hvis jeg er interesseret, og skal lede/scrolle rundt på din side, for at finde dine vare.
Drop slideshowet, og hiv dine vare helt ud på forsiden - og ekspander endelig dine kategorier, så det bliver så intuitivt og nemt at finde varerne som ovrehovedet muligt. Du skal hele tiden have klik-minimering i baghovedet.
Sidst men ikke mindst, gør dig selv den tjeneste at hente Hr Thorborgs e-pusher light gratis her. Den er din tid værd!
...just my five cents.