Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af/på www.elviraogsixten.shoppinnet.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er i øjeblikket i gang med at lave min webshop, på www.elviraogsixten.shoppinnet.com

Vil I se nærmere på min side, og komme med feedback? Jeg mangler endnu et punkt omkring info, betingelser og mit momsnummer, men kom endelig med idéer og feedback - positiv som negativ.

Mvh. Elviraogsixten

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:35

Hejsan.

Mit første indtryk er meget positivt - det ser lidt ekslusivt og lækkert ud - og min første indskydelse er, at i må sælge eksklusive kjoler - hvilket også bliver bekræftet længere nede.

Men - personligt (det her er jo et holdningsspørgsmål) synes jeg ikke det er synderligt kool og kigger du på annoncerne fra google, så er det faktisk konkurrerne virksomheder du reklamer for, med reklamer for andre butikker gennem adwords, på en webshop. Hvis du vil have reklamer, kunne du måske indgå mere målrettede aftaler med andre butikker, som levere ekskusive varer til kvinder eks. smykker.

Den anden del er, at dit link til dine vare er ret anonym. Du har et slideshow med kjoler, men jeg kan ikke trykke hvis jeg er interesseret, og skal lede/scrolle rundt på din side, for at finde dine vare.

Drop slideshowet, og hiv dine vare helt ud på forsiden - og ekspander endelig dine kategorier, så det bliver så intuitivt og nemt at finde varerne som ovrehovedet muligt. Du skal hele tiden have klik-minimering i baghovedet.

Sidst men ikke mindst, gør dig selv den tjeneste at hente Hr Thorborgs e-pusher light gratis her. Den er din tid værd!

...just my five cents.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Ja, du beder om kritik - så de får du.

Jeg har aldrig set så mange markedsføringsmæssige fejl på så kort tid som nu.

På 20 sekunder registrerede jeg:

Hjemmesiden er registreret som et sub-domæne, hvilket låser dig til shoppinnet.com

Hvis du selv skal annoncere på AdWords for at få besøgende er jeg sikker på, at domænenavnet er alt for langt.

Når du har betalt i dyre domme for at få besøgende ind på "din hjemmeside" - som reelt er  shoppinnet.com's hjemmeside, så ønsker du IKKE, at de besøgende skal forlade hjemmesiden igen ved at klikke på en annonce, som (hvem?) tjener på - eller konkurrencer.

Desuden loader siden enormt langsomt.

Så det er kort sagt en "om'er". Du bliver udnyttet på det groveste, selv hvis hjemmesiden har været gratis, hvis du fortsætter af denne sti.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 15:16

1000000 tak for al jeres kritik - også din Christian - jeg beder om kritik, så det er det jeg vil have ;-)

Domænet bliver ændret. Så snart jeg bliver momsregistreret, kommer den til kun at hedde www.elviraogsixten.dk

Reklamerne i siden, bliver også fjernet - det kommer til at ske når siden for alvor går i luften.

Jeg har været meget glad for at arbejde i shoppinnets skabeloner, men kan du foreslå andre? Det skal helst være gratis, da jeg endnu ikke har nogen idé om, hvor omfattende salget bliver.

Kom endelig med mere kritik - jeg tager det hele til mig. Jeg skriver herinde for at lære mere. Og e-pusher er downloadet nu ;-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:42

Er du sikker på, at din testside forsvinder, når den nye opstår?

Ellers kan din nye hjemmeside blive opfattet som en kopi af din testside af Google... og tro mig, DET ønsker du ikke.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 15:50

Hmm, jeg er ikke lige 100% sikker på, at jeg forstår hvad du mener?

Den side jeg har nu, skulle meget gerne være den samme som jeg får, når jeg får det nye domæne...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:24

Det jeg mener er, at når du taster det nuværende testdomæne ind i i browseren så må du IKKE kunne komme ind på din hjemmeside mere (når du går live).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 16:30

Okay, så var det rigtig forstået... Nej, det er heller ikke meningen at man skulle kunne det - den hjemmeside skal slet ikke eksistere ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)