De fandt mig gennem mit interview med vores vicevært her på Amino, og ja så besluttede de sig for at kontakte mig |
Tillykke herfra :)
De fandt mig gennem mit interview med vores vicevært her på Amino, og ja så besluttede de sig for at kontakte mig |
Hej Peter Jeg tror simpelthen det er fordi jeg ikke kan lade være med at være nysgerrig, jeg blander mig "nogle gange lidt for meget" og jeg kan heller ikke lade være med at forsøge at hjælpe hist og her, hvor min hjælp nu kan bruges. Jeg tror alle disse "vaner" er dybt indgroet så mon ikke jeg fortsat dukker op her og der |
Ha ha ha, jeg turde næsten ikke nævne det. Men jeg har en god fornemmelse af at de gamle medier følger godt med :-) |
Hej Birgit Dengang i november, da din allerførste mail dumpede ind i min indbakke, var der en varme og en imødekommethed over dig og dine ord. Da vi senere udvekslede livshistorier, var der ikke et eneste negativt ord eller "det er synd for mig" attitude over dig og din historie og det stod heller ikke mellem linierne. Du var og er helt oprigtig, positiv, ligetil og ligefrem. Det skal du blive ved med, for den ærlighed, der stråler fra dig, er jeg sikker på, er grundlaget for din succes. Du fortjener hver eneste positive omtale, artikel m.m. og jeg er superglad for vores samarbejde og håber at det vil føre nye ideer med sig, hvilket jeg er sikker på :o) Endnu engang et stort tillykke med artiklen og gid den kaster endnu mere sucess af sig for dig. God weekend |
Ja, de bliver nødt til at indse realiteterne på et tidspunkt - hellere før end senere
|
Spændende læsning som fortæller alt om, hvad viljestyrke og passion kan drive det til. TILLYKKE! |
Med farverig hilsen
Charlotte Eland • webgalleri - www.charlotte-eland.dk
Tillykke med den meget fine artiklel
|
Kære alle sammen Tusind tak for jeres positive, rosende og opmuntrende ord i forhold til artiklen i Børsen. Hvor er det dejligt at vi - iværksættere - kan være der for hinanden i medgang og modgang. Jeg håber I alle på et eller andet tidspunkt får lov til at opleve den samme glæde som jeg lige nu befinder mig i . Held og lykke til jer alle med jeres forretninger fremover. |