Hej Birgit! Godt gået........synes man efterhånden støder på dig allevegne!*S* Bliv ved med det. |
Kan - det er pokkers godt gået, må heldet og lykken følge dig fremover...
Mvh
Lars
Hej Birgit! Godt gået........synes man efterhånden støder på dig allevegne!*S* Bliv ved med det. |
Kan - det er pokkers godt gået, må heldet og lykken følge dig fremover...
Mvh Lars |
http://www.letlej.dk/
Hej Birgit, Også tillykke herfra. Jeg er stødt på dig og din historie flere gange, og jeg har kæmpe respekt for dem. Virkelig beundrinsværdigt og virkelig et forbillede for mange andre som sidder i en hård situation. |
2 ord SÅDAN, TILLYKKE
Hvis bare vi var flere der kunne gøre dig kunsten efter, så får vi hurtigt rettet op på den finanskrise. |
Hej Birgit Fin artikle, du har fortjent det! Godt arbejde ;-)
|
SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering
HELT ÆRLIGT! 50% af min tid på Amino bruger jeg på at sende dig lykønskninger om ditten og datten (griner) - Kære Birgit, endnu engang må jeg med stor respept sende dig en kærlig hilsen og de bedste ønsker for fremtiden - GODT GÅET! Jeg tager hatten af for dit mod og din vilje - keep on the good work Kærlige fredagshilsner Sanne
|
Hej Pia Tusind tak - Jeg er vist så småt begyndt at befinde mig bedre og bedre i rampelyset Fantastisk når jeg for 3 år siden knap nok kunne gå ud til min egen postkasse uden at krybe langs noget |
Tusind tak for rosen - Jeg gør seriøst alt hvad jeg kan for at opmuntre flere kvinder i at tro på dem selv og leve deres drømme ud. Jeg har hverfald lært mange fanastiske kvindelige iværksættere herinde på Amino, og det er guld værd, for kan de, så kan jeg også |
Tusind tak skal du have Jeg tror ikke det er gået helt op for mig HVOR meget det betyder for en iværksætter at få en artikel på Borsen.dk - mon ikke brikkerne stille og roligt falder på plads for mig |
Kære Martin Jeg vil tabe væddemålet hvis jeg vædder med dig, for du har fuldstændig ret. Faktisk var det dit interview med mig der gjorde udfaldet, så jeg er meget glad for at jeg tog imod dit tilbud. Hvis jeg nu havde væddet med dig, hvad havde jeg så tabt? Endnu en gang har du hjulpet mig, tusind tak for det |