Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken udbyder kan i anbefale af (web hotel, domæner og mail (IMAP))

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er IKKE tilfreds med vores nuværende udbyder. Vi har 8 domæner (.com, .co.uk, .dk, .se, .eu,.biz, .cn. .fr) 5 mail klienter med ubegrændet plads da vi bruger imap (der skal også være en webmail adgang) og så har vi et webhotel der skal kunne bruges My SQL samt PHP på.

Hvis der er noget der ikke virker, så skal vi kunne kontakte en dansk support der forstår at hjælpe med at få fejlen rettet hurtigt.

Hvem vil i anbefale?

/Christoffer

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:55

Du skal have fat i Mikkel fra specialhosting.dk - jeg har alt mit og mine kunders weblagerplads hos dem og får excellent service, hurtig forbindelse og servere der kører 100%

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 12:04

Hej Cortra,

Du er velkommen til at kontakte mig, så kan du få et tilbud.

Vi har Dell servere i Datacenter i HøjeTaastrup og er til at træffe - også i weekenderne..

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:05

Hej Christoffer,

Hvilket prisniveau?

Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:16

Hej Thomas,

Vi snakker vel total 4-6.000 om året

/Christoffer

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:31

Som altid kan jeg kun anbefale one.com, med mindre du skal benytte ioncube (hvilket de ikke understøtter endnu).

Hurtig oprettelse, gnidningsfrit afvikling af sider både i php og asp og dansk support i normal åbningstid - engelske hele døgnet.

Har to gange i den seneste uge haft brug for at få gensendt et kodebrev, og besvaret et par spørgsmål, efter kl 23, og begge gange er mit problem løst inden for få minutter.

Og så er prisen jo også ganske uovertruffen. De har vist lært at stave til stordriftsfordele derude...

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:32

Cortra:

Hej Thomas,

Vi snakker vel total 4-6.000 om året

/Christoffer

I 'den klasse' vil jeg anbefale Cohaesio Hosting (www.cohaesio.com). De kan drifte mange forskellige typer løsninger, og stabilitet og skalerbarhed er i top. Opererer i Enterprise markedet og har flere store virksomheder og kommuner på referencelisten - er samtidig CMS-partner med SiteCore. Du kan ringe til Mads Liebst på 4520 7848.

For god ordens skyld vil jeg lige nævne, at der et ejerforhold mellem Cohaesio og Surftown... 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)