Ligesom alt andet afhænger det jo om at forventningsafstemme.
Jeg er ikke meget for at sidde og udbasunere mine priser til offentligheden, da de varierer fra opgave til opgave og fra virksomhed til virksomhed. Jeg må indrømme, at jeg har en politik med at hvis man er en lille virksomhed der er i opstart, hvor at pengene er små, så giver jeg en lang line - også fordi det på sigt kan give flere opgaver fra samme kunde. Jeg ved tilfældigvis også at nogle af de store supermarkedskæder har den samme politik faktisk. De hjælper så at sige de små og ambitøse virksomheder i gang - og den kan jeg godt tilslutte mig.
Ellers er mine priser - sådan generelt - lettere rebelske. Jeg har sendt dig en mail med link til min politik når det kommer til priser, men i andre må da også gerne læse den. (Jeg ved ikke helt hvor populær / upopulær jeg bliver på det. De fleste er nok ligeglade når det kommer til stykket. Anyway. Her er linket:
Jeg er ikke meget for at sidde og udbasunere mine priser til offentligheden, da de varierer fra opgave til opgave og fra virksomhed til virksomhed. Jeg må indrømme, at jeg har en politik med at hvis man er en lille virksomhed der er i opstart, hvor at pengene er små, så giver jeg en lang line - også fordi det på sigt kan give flere opgaver fra samme kunde. Jeg ved tilfældigvis også at nogle af de store supermarkedskæder har den samme politik faktisk. De hjælper så at sige de små og ambitøse virksomheder i gang - og den kan jeg godt tilslutte mig.
Ellers er mine priser - sådan generelt - lettere rebelske. Jeg har sendt dig en mail med link til min politik når det kommer til priser, men i andre må da også gerne læse den. (Jeg ved ikke helt hvor populær / upopulær jeg bliver på det. De fleste er nok ligeglade når det kommer til stykket. Anyway. Her er linket:
Med det budget følger der selvfølgelig nogle begrænsninger. Opgaven kan godt løses for de penge, men der skal tænkes i lidt mere simple baner end 3d animation film o.lig.
Hvis man istedet benytter sig af en simpel, ikke 3d, streg kan konceptet forklares på en anderledes simpel måde. Jeg ved ikke om du forventer en poleret fotorealistisk film eller om en "teknisk" illustations video kan bruges.
Send mig en besked hvis du ser muligheder i dette.
Nej det er ikke muligt hvis man ser realistisk på det.
I hvert fald ikke hvis det skal være rigtig lækkert og en god kvalitet. Og det skal det jo ellers er det jo ligemeget. Men jeg er meget hurtig til den slags arbejde, og hvis vi evt. kunne lave en aftale vedr. anbefaling/eksponering, kan vi lave en deal den vej.
Jeg har lavet rigtig meget af den slags. både til nettet og til landsdækkende tv.
Jeg kan varmt anbefale Jesper Valbo fra det lille bureau 2b1. Udover at have arbejdet sammen med ham omkring et lokalt internet-tv-medie tidligere, ved jeg at han løser opgaver for blandt andre TV2. Kvaliteten er altså i orden.