Hej Aminoer.. Jeg står for og skal markedsføre mit helt nye brand inden for modetasker til damer/piger. Taskerne er på vej hjem og websiden køre, nu mangler jeg så idèer til en måde og gøre opmærksom på dette ny mærke. Jeg kunne gentlig godt tænke mig og holde en form for reception, men da man som webshop jo ikke har lokaler, mangler jeg gode idèer til hvor jeg kunne gøre dette og evt. hvordan... Lige nu køre jeg med poodle bag, om en månedes tid ankommer mit eget nye mærke "CPH" Produkterne henvender sig til unge piger og middelaldrende kvinder og ligger mellem 399 og 799 i udsalg. Min hjemmeside hedder www.copenhagenbaggz.dk, kig lidt på den og kom med noget input. Mvh. Thomas Blum |
Hej Thomas,
Siden ser ganske fin ud, dog ville jeg foretrække nogle tilbud på forsiden, hvor man får oplyst tasken samt prisen, samt lettere adgang til selve produkterne, synes man skal klikke mange gange før man kommer frem til de egentlig produkter, hvilket jeg tænder lidt af på. Men så snart dette er fikset er det straks mere attraktivt =)
Ang. reception - Så kunne du måske overveje at holde noget online reception, få lagt nogle annonce reklamer på f.eks trendsales.dk facebook etc. lok evt. folk til i starten med en rabat kode og ting i den dur.
Held og lykke
dbh Rasmus