Jeg tror det er lidt mere effektivt hvis du samtidig med dit link også lægger lidt af beskrivelsen her på Amino. Der er rigtigt mange der ikke gider klikke på et link før de får mere info end "Overtag Leasing på firma bil ".
Renault Scenic 1, 9 dCi 130 Authentique Van 5-dørs, servostyring, '07, sortmetal, km 39. 000, centrallås, træk, startspærre, ABS, airbag, aircondition, service ok, 15" alufælge, + moms Diesel, overtagelse af Leasing på bilen. Bilen er med fuld service sommer og vinterdæk og falck service. bilen er sat til og må køre 25,000 km om året. der er ca 3,5 år tilbage. bilen er pæn og velholdt sælges pga mit firma er gået på deltid og jeg derfor ikke har behov for bilen mere. bilen koster 3000 + moms om måneden jeg skal ikke have penge for du overtager den men du skal selv betale overtageles gebyr af bilen så her har du mulighed for af få en god bil til få penge og uden af tænke på veligeholdelse de næste mange år. kan overtages straks
Du skal nok være mere end villig til at acceptere et tab på en gul-plade brugt bil. Leaset eller købt ud - Markedet er nærmest i sort (desværre stadigvæk), og din pris på 120k + moms er ikke til at falde på halen over, jeg har da lige fundet en billigere på bilbasen med lavere kilometer, så igen, du skal nok være villig til at acceptere et tab selvom det er møgærgeligt...
Jeg ønsker dig held og lykke med salget
Iøvrigt er min Altea også blevet en tand for stor i det for mig, men jeg har lært at leve med den og det er jo en dejlig bil, men jeg vil ikke acceptere tabet på den, og så er mit valg jo at blive siddende i den og køre videre...