Hej fellow-Aminos. Ja som det lyder kunne det være sjovt at høre hvad folk ca. bruger om måneden på adwords? |
Jeg bruger kun 2-300,- pr. måned.
Jeg tror at der er mange ting som spiller ind om man for mere ud af at fordoble sit budget. Branche og konkurrence på ens marked har nok meget at sige. Dit budget efter min mening skal vel også ses på kontra hvilken placering du får. Ret mig hvis jeg tager fejl. Er det ikke klik prisen det kommer and på? |
Jo det er nok rigtig nok.. Men er der nogen som har nogle erfaringer? Min CTR ligger på ca. 1,5% .. ikke overvældende efter min mening. |
Jeg har været til et "foredrag" salgstale hos Speednames hvor de forklarede at de drejer sig om en topplacering både på adwords og på alm søgning. Men jeg har efterfølgende læst mig til at på adwords delen er der flere der skriver at det er vigtigst at ligge på "første side" med en placering blandt 3-4. Du kunne være sjovt at høre andres mening om dette?
|
Det er ikke kun kliprisen, det kommer an på - men den er en væsentlig faktor. Du kan rent faktisk godt ranke over én som byder mere end dig, hvis din kampagne er ordentligt optimeret :) Landingssiden, annoncen, CTR, svartid fra serveren er nogle af de ting der spiller ind... Men hvad der sker når du fordobler budgettet i forhold til salg er der nok ikke nogen der kan vide. Du vil ihvertfald nok få tilnærmelsesvis dobbelt så mange besøgende, men din konverteringsrate følger nok ikke med med mindre du udelukkende fokuserer på dine brands og produkter i søgeordene :) Der kan bare være længere tid mellem salgene så |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen