Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bruger du på Adwords?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow-Aminos.

Ja som det lyder kunne det være sjovt at høre hvad folk ca. bruger om måneden på adwords?

Personligt har jeg kun et mindre salg, men også kun et budget på ca. 300kr om dagen lige pt..
Er der nogen som ved hvor meget mere salg det giver hvis man f.eks. fordobler det?

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 19:18

Jeg bruger kun 2-300,- pr. måned.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:23

Jeg tror at der er mange ting som spiller ind om man for mere ud af at fordoble sit budget. 

Branche og konkurrence på ens marked har nok meget at sige.

Dit budget efter min mening skal vel også ses på kontra hvilken placering du får. Ret mig hvis jeg tager fejl. Er det ikke klik prisen det kommer and på?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:24

Jo det er nok rigtig nok.. Men er der nogen som har nogle erfaringer?
Hvad er bedst, at give 10kr pr. klik og ligge øverst, eller mindre og få ringere placeringer men flere besøgende.. Der er jo ikke mange firmaer som har ubegrænset økonomi og kan fastholde en nr. 1 placering hele dagen året rundt.

Min CTR ligger på ca. 1,5% .. ikke overvældende efter min mening.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:32

Jeg har været til et "foredrag" salgstale hos Speednames hvor de forklarede at de drejer sig om en topplacering både på adwords og på alm søgning.

Men jeg har efterfølgende læst mig til at på adwords delen er der flere der skriver at det er vigtigst at ligge på "første side" med en placering blandt 3-4.

Du kunne være sjovt at høre andres mening om dette?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:34

JALAIR:

Ret mig hvis jeg tager fejl. Er det ikke klik prisen det kommer and på?

Det er ikke kun kliprisen, det kommer an på - men den er en væsentlig faktor. Du kan rent faktisk godt ranke over én som byder mere end dig, hvis din kampagne er ordentligt optimeret :) Landingssiden, annoncen, CTR, svartid fra serveren er nogle af de ting der spiller ind...

Men hvad der sker når du fordobler budgettet i forhold til salg er der nok ikke nogen der kan vide. Du vil ihvertfald nok få tilnærmelsesvis dobbelt så mange besøgende, men din konverteringsrate følger nok ikke med med mindre du udelukkende fokuserer på dine brands og produkter i søgeordene :) Der kan bare være længere tid mellem salgene så

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)