Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Toshiba

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:00

hej igen

som altid med fujitsu-siemens computere, er batteriet noget l.o.r.t, men man får en rimelig kraftig computer til pengene.

Jeg har ikke lige kunnet finde noget batteri, men dette må være muligt hvis man bruger lidt mere tid på det..

nedenstående er et par anmendelser af computeren:

http://alatest.dk/anmeldelser/baerbare-pcere/fujitsu-siemens-amilo-pi-3540/po3-61533038,30/?nr=1

mvh. stubbe

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:45

Hej Lasse

M.h.t. specs på en god bærbare til at spille på hvar du fået en hel del. Jeg vil dog meget gerne advare mod Toshiba, jeg har netop købt en til min søster, det er et helvet med alle de ekstra programmer der som standard er instelleret. Og alle programmer er brandet med logo og special opsætninger.

Jeg ved at det var sådan med nogle andre, men viste ikke at det var så slemt med Toshiba, men det er det værste jeg har oplevet. Har lige brugt 2 timer på at prøve at rydde programmer af vejen i XP, men det er ikke alt man kan få væk. Men kan ikke når man installere fra de XP DVD'er der følger med vælge om vil have det med, det kommer med som standard.

Jeg ved at zepto ikke har det på den måde.

Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.

www.recuro.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:29

Toshiba er det væreste man kan købe, meget af Medions og Acers computere er noget værre noget.
Alt for mange extra programmer og jeg ved ikke ved...

Toshiba er kendt for at gå i stå og blokere...
Acer er kendt for at arbejde utroligt langsom.
Medion er stort set det samme som Toshiba...

Den bedste oplevelse jeg har haft er Fujitsu Siemens. Super lækre og ingen ekstra småting eller noget...
Min gudfar har faktisk lige købt en Asus og det så ud til at være fint...Den var godt nok ikke så kræftig men ingen ekstra ting osv...Super simpel... 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)