Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Toshiba

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:51

Du har 1gb ram i en computer med vista. Det kunne være en del af problemet. Microsoft anbefaler officielt 2gb ram i alle vista systemer.

Din processor og dit grafikkort er heller ikke det mest imponerende. Du kan overveje at pille lidt ved performance features i vista, eller downgrade til xp. Dog vil jeg ikke mene at denne computer nogensinde vil egne sig særlig godt til spil.. Det er der i det hele taget meget få bærbare der virkelig gør..

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 19:40

mit bud er også den er lige lille nok til det, der skal ikke meget junk i pc'eren før den har opbrugt sin kapacitet

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:46

Den er ALT for svag, jeg undrer mig over hvordan du egentlig kan kører Vista på den og forvente at den kører fint.....

Selv dit grafikkort er MEGET svag. 

Jeg vil nu råde dig til at købe en ny til ca 4000,- 

Er den ny ??? 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 20:11

ICo:

Den er ALT for svag, jeg undrer mig over hvordan du egentlig kan kører Vista på den og forvente at den kører fint.....

Selv dit grafikkort er MEGET svag. 

Jeg vil nu råde dig til at købe en ny til ca 4000,- 

Er den ny ??? 

Nogle der har nogle bud vil give 3000-4000,-kr for en ny ´

Nej købte den sidste år i april og min mor skal bruge en bærbar til mail og gå på internet der er den fin og så for hun den for 2500-3000kr og jeg køber en ny

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:26

Jeg har en næsten ny HP (den er fra August) du kan købe til 4000kr. Kan ikke huske specs på den, men den kan spille de nye Need for speed spil (det eneste spil jeg selv har prøvet), min bror har en magen til og han kan spille wow på den. Maskinen kostede 8000kr fra ny og der er 2½ års forsikring på den endnu.

Kan godt finde specs osv. på den hvis det har interesse. Prisen er ikke til forhandling, det er 4k take it or leave it. Hvis andre er interesseret er i self også velkommen :)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 20:39

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg har en næsten ny HP (den er fra August) du kan købe til 4000kr. Kan ikke huske specs på den, men den kan spille de nye Need for speed spil (det eneste spil jeg selv har prøvet), min bror har en magen til og han kan spille wow på den. Maskinen kostede 8000kr fra ny og der er 2½ års forsikring på den endnu.

Kan godt finde specs osv. på den hvis det har interesse. Prisen er ikke til forhandling, det er 4k take it or leave it. Hvis andre er interesseret er i self også velkommen :)

Vil købe en helt ny :D

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:49

Så skal du regne med minimum 7000kr for at få noget du kan bruge til at spille på :)

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 20:55
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 20:59

1) Michael = Mikkel i ovenstående..

2) Din bærbar købt for ½ år siden bør du efter du åbnede pakken ikke kunne få mere end ½ pris for - i dag mindre

3) Se og hør dig ad på dba.dk, der plejer normalt at være en fin bærbar ( også til spil ) til en god penge.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)