Jeg er for kort tid siden flyttet til San Diego hvor jeg bor med min Amerikanske kæreste. Jeg vil gerne starte en forretning til hende baseret på salg af websites. Hun har gennem de seneste 12 år været kontakt diektør i reklame og magasin branchen, men ønsker nu at bevæge sig mere mod online og selvstændighed. Hendes erfaring med produktion af websites er begrænset, men det skal ikke stoppe os. Vi ønsker at finde et CMS system hun kan sælge med en fornuftig avance, og ideelt set skal hun også kunne sælge design, opsætning, SEO og hosting. Markedet vil primært være 10-200 mand virksomheder i alle brancher.
Vi leder efter en partner som kan stå for alle aspekter i opbygningen, vi klarer salget og projektledelsen. Det er vigtigt for os at finde en partner som ikke kun er leder efter et fritidsjob, vi vil indlede et samarbejde med en virksomhed som har kapacitet, som forstår at lave et seriøst flot design og som ved alt om teknikken. Prisen er særdeles vigtig, du/i skal kunne se interesse i at få forretning "smidt i nakken" og det skal reflekteres i prisen som skal være konkurrencedygtig og samtidig lade plads til en stærk avance til os.
Kan du, eller kender du til nogen som kan klare denne opgave så skriv endelig.
Du kan tage et kig forbi inleadmedia's hjemmeside. Eget CMS under navnet EasySite, unikt skræddersyet design, SEO og hosting. Tag evt. et kig på "cases", der kan du se referencer.
Hvis jeres kunder er amerikanske, så er det vigtigt at den partner i vælger, kan og vil placerer CMS'et på server/webhoteller i USA. Ellers vil I både komme til at opleve længere responstid og vanskeliggøre SEO arbejdet.
Jeg vil generelt set meget gerne hjælpe jer med opsætning i CMS'er, men slutbruger-support, design og ting i den dur, ønsker jeg ikke :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Vi kunne godt være interesseret i at samarbejde på det amerikanske marked. Jeg er en del af SmartWeb som i dag leverer CMS og SHOP løsninger til flere end 600 virksomheder. Vi er allerede aktive på flere udenlandske markeder, blandt andet Canada. Vores system kan håndtere forskellige setups i forhold til udrulning/produktion, og kan tilpasses individuelt igennem API. Prismæssigt tilbyder vi vores forhandlere 40 % avance, men også her er der mulighed for at tilpasse aftalen mod større volumen.
Du kan evt. smide din e-mail så jeg kan kontakte dig direkte for mere information.
Hvis du søger en seriøs samarbejdspartner, der kan alt det du eferlyser, vil anbefale dig at tage et kig på vores hjemmeside.
www.secoya.dk.
Vi leverer markedets mest brugervenlige CMS, der gør det muligt for personer uden kendskab til programmering af vedligeholde indholdet på et web-site. Alt foregår 100% WYSIWYG.
Se evt. videoen på forsiden af vores hjemmeside eller den engelsk version på YouTube.
Vi har opbygget et danske forhandlernetværk og er begyndt af finde udenlandkse forhandlere af systemet og har netop fået vores første australsk forhandler.. Du er velkommen til at kontakte mig på cbl@secoya.dk eller 29900704, for en uddbyende snak om samarbejdsmulighederne.
Vi tilbyder et samarbejde, hvor I kan sælge løsningerne og eventuelt overlade dele eller det hele til os i forbindelse med både enkle løsninger eller kompliceret løsninger.
Du er velkommen til at se på www.togidata.dk eller ringe/skrive til mig.