Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode RÅD - KONTAKTER - ERFARINGER Søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jyderup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er.

Jeg er en ung mand på 28 år, der går med en meget stor iværksætter i maven, jeg kan mærke at den meget gerne snart vil ud og gå amok i et rent arbejdsrasseri.

Jeg har styr på den del af, at være selvstændig, som bogholderi, moms, løn, osv osv., da jeg er ansvarlig for min kærste's Frisør Salon's økonomi

Det jeg søger er gode råd, kontakter, eller folk med erfaringer omkring hvem man kontakter, med en uvurderlig viden, inden for detail kontakter til tøjbranchen ( Herretøj +30), hvis man skal skabe kontakter til diverse leverandører, helst i EU lande. Tøjmærkerne jeg fokusere på pt, er mærkevare, af høj kvalitet. Efter mine mange døgns søgen på www, kan jeg ikke se at disse mærker forhandles i DK, og nogle af dem ikke engang i Scandinavian, der er flere webshops der har nogle af mærkerne under deres Brand's oversigt, men enten har de ingen ting i undermenuerne, eller også har de 1 par sokker eller et par boksershorts, i ved hvad jeg mener. Alt i alt diverse mærker der ikke er gennem markedsført i DK endnu. Men nogle af mærkerne har deres egne webshops, i for eksempel UK, Tyskland, Frankrig osv.

Nu går mine spørgsmål på, hvordan griber jeg alt dette an ?. Håber i kan hjælpe mig i den rigtige retning.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 19:47

Hvilke mærker? Har nogle kontakter i Istanbul, hvor de fleste kendte tøjmærker bliver produceret.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Jyderup
Tilmeldt 1. Dec 08
Skrevet kl. 09:32

Det drejer sig primært om mærkerne, Christian Dior ( Men's collection og Accessories ), Emporio Armani ( Men's collection og Accessories ), Tommy Hilfiger ( Men's collection og Accessories ).

Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:48

De tre mærker som du nævner, bliver alle forhandlet i Danmark.
Måske er der ikke en decideret Dior butik, men det forhindrer jo ikke andre butikker i at forhandle mærket.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:22

Hvorfor ringer du ikke bare til brandets hovedkontor?

Jeg skulle engang hjælpe nogen i gang med en interiør-butik, hvor de bl.a. gerne ville være de første til at forhandle Armani Casa i DK. Jeg ringede faktisk bare direkte til Milano på deres hovedkontor og fik lavet en aftale med dem. Så bliver man jo også autoriseret forhandler og får en hulens masse markedsføringshjælp.

/Rikke

Fra Jyderup
Tilmeldt 1. Dec 08
Skrevet kl. 11:26

Det har du fuldstændig ret i. Jeg er bare endnu, ikke faldet over en webshop, som kan tilbyde andet end et par sokker, boxershorts, undertrøjer, et par skjorter og et par T-shirts. Jeg føler selv man bliver lidt snydt, når man ser deres brand's udvalg på deres forside, og tænker hold da op, nogle fede mærker de har i deres shop, og derefter klikker videre ind på mærkerne, og så er det kun et par af de overnævnte varer der er mulighed for at købe.

Fra Jyderup
Tilmeldt 1. Dec 08
Skrevet kl. 11:28

Du har helt sikkert ret, Jeg sad nok bare med den ide om at det ikke bare var så lige til, men alting skal jo heller ikke være svært. Tak for rådet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)