Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger website hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med en side, som er egnet unge psykisk lidende så de har en ekstra støtte i hverdagen. Jeg er støt på nogen problemer hvad angår kodning af siden. Siden er helt gratis at benytte for dem, og jeg har ikke en virksomhed men kører den som privat person, så der er ingen penge i det for mig, kun udgifter så kan desværre ikke tilbyde penge, da jeg ikke selv har for mange :) Hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe med kodning eller andet de har på hjertet, og gerne vil dele med de unge, så kan i kontakte mig på E-mail Johnnyolsen87SNABLEAgmail.com

Vh.
Johnny Olsen
www.trygtliv.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Fra  Jysk IT ApS Skrevet kl. 09:35

Der er dog en side til at lave donationer til dig/siden kan jeg se. Hvis donationerne gik ubeskåret til de psykisk syge ville jeg have været interesseret.

mvh Jan

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:08

Donationerne går til at jeg kan betale siden, og hvis det bliver udbredt nok, større servere.

Jeg regner dog slet ikke med nogen donationer, og slet ikke i det omfang at det ville kunne doneres til psykisk lidende. Det er heller ikke penge der er problemet inde for den sektor, det er ventetider og rod i deres system. Det er også en af de ting der gav mig ideen til siden, så de unge kan få "selvhjælp" i ventetiden og ekstra hjælp i hverdagen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)