Så har vi besluttet os for, at www.evolutiontour.com skal ses af andre end min bror og jeg :), søgemaskinerne skal nu også være velkomen sammen med en masse andre læsere/kunder.
Derfor har vi besluttet at ligge dette over på wordpress og med 4 sprog kræver det vel 4 opsætning med flag imellem hver side. Sprogene er Dansk, Tysk, Engelsk og Svensk. (vi oversætter selv det nødvendige)
Prisen skal være inkl. opsætning, design (med base i det nuværende), de bedste "plugins" og hvad der ellers hører sig til sådan en fuld wordpress opsætning. Du skal være en erfaren herre i wordpress og vide hvad der er godt og skidt i forbindelse med opsætningen, som fx. og foreslå bedste domænevalg til webhotel for en wordpress "blog".
Prisen der afgives og betalingen er uden moms, da virksomheden er registreret i Thailand. Jeg vil dog være kontakt person under forløbet.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Da jeg sikkert ikke kan gøre det billigere end Anders, vil jeg undlade at byde på opgaven, men jeg vil dog give mine varmeste anbefalinger til at bruge Anders.
Da jeg sikkert ikke kan gøre det billigere end Anders, vil jeg undlade at byde på opgaven, men jeg vil dog give mine varmeste anbefalinger til at bruge Anders.
Tak, Lars! :-) Nu må du altså se at få trukket i konkurrenttrøjen! :-)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Først og fremmest tak for de mange (12) rigtig gode tilbud der er kommet ind på mailen. Det har været svært at tage en endelig beslutning da alle havde valgt en pris meget tæt på hinanden. På den anden side har det gjort det nemmere, da jeg ikke har skulle tage højde for prisen....alle lå nemlig indenfor mit budget.
Desværre kan man kun vælge en :), og i denne omgang faldt valget på Anders Saustrup