Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

4 x wordpress omsætning med samme skabelon

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Så har vi besluttet os for, at www.evolutiontour.com skal ses af andre end min bror og jeg :), søgemaskinerne skal nu også være velkomen sammen med en masse andre læsere/kunder.

Derfor har vi besluttet at ligge dette over på wordpress og med 4 sprog kræver det vel 4 opsætning med flag imellem hver side. Sprogene er Dansk, Tysk, Engelsk og Svensk. (vi oversætter selv det nødvendige)

Prisen skal være inkl. opsætning, design (med base i det nuværende), de bedste "plugins" og hvad der ellers hører sig til sådan en fuld wordpress opsætning.
Du skal være en erfaren herre i wordpress og vide hvad der er godt og skidt i forbindelse med opsætningen, som fx. og foreslå bedste domænevalg til webhotel for en wordpress "blog".

Prisen der afgives og betalingen er uden moms, da virksomheden er registreret i Thailand. Jeg vil dog være kontakt person under forløbet.

Glæder mig til at hører fra Jer.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:12

Hej Kenneth

Har sendt dig et tilbud på mail.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:39
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg sikkert ikke kan gøre det billigere end Anders, vil jeg undlade at byde på opgaven, men jeg vil dog give mine varmeste anbefalinger til at bruge Anders. Yes

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:59

Hej Kenneth,

Jeg har også sendt dig en mail. Håber at det var til den rette adresse ;-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:04

Jep, det var den rette adresse.

Tak for alle de gode tilbud indtil videre

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:21

Meldte da også ind på opgaven igennem email :-).. hvis det er kotume at man skriver her bagefter... 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:54

Lars Bachmann:

Da jeg sikkert ikke kan gøre det billigere end Anders, vil jeg undlade at byde på opgaven, men jeg vil dog give mine varmeste anbefalinger til at bruge Anders. Yes

Tak, Lars! :-) Nu må du altså se at få trukket i konkurrenttrøjen! :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 23:41

Hej Alle

Først og fremmest tak for de mange (12) rigtig gode tilbud der er kommet ind på mailen. Det har været svært at tage en endelig beslutning da alle havde valgt en pris meget tæt på hinanden. På den anden side har det gjort det nemmere, da jeg ikke har skulle tage højde for prisen....alle lå nemlig indenfor mit budget.

Desværre kan man kun vælge en :), og i denne omgang faldt valget på Anders Saustrup

Så jeg glæder mig til at komme igang.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)