Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel, firmaoprettelse i Flensburg, bogholderiservice, forsendelse og spedition. Tysk moms til danske kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil høre om der er nogen som byder ind på interesse om at vi udvikler et koncept med Lagerhotel, bogholderiservice og forsendelse / spedition af jeres varer med adresse i Flensburg, Tyskland.

På den måde kan I spare penge og bruge jeres tid på at lave det som I er gode til og vi gør noget af det som vi er bedre til uden at ville prale..

Vi har lagerplads i overskud, undertegnede har 20 års erfaring inde for spedition og vores ansvarlige for bogholderiet har 12 års erfaring med tyske regnskaber, vi kan oprette jeres firma i Flensburg for jer og kan tilbyde telefonløsning med tyske numre med viderestilling til jeres numre...

Er det noget som har interesse, så byd ind og knyt en kommentar gerne på mail:

info@scandieuro.com

Hilsen

Jesper

Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:48

Hej Jesper!

Vi er under opbygning af webshop, som kommer i luften omkring medio august. Vi er interesseret i lagerhotel incl. pakke og distributionsfaciliteter. Venligst kontakt mig med forslag til hvordan en løsning kan etableres.

Hilsen

NielsBH

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 19:06

Hej Niels, jeg vil gerne bede dig om at sende mig en PM på info@scandi-parcel.eu og forklare lidt nærmere om de forventninger I har til en løsning...

Hvad sender I osv... men helt sikkert vi er interesseret i en løsning samt samarbejde med jer.

Med venlig hilsen

Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)