Grundet øget travlhed i virksomheden søger vi nu en "fast" freelancer til design af hjemmesider og andet web-baseret grafik til vores kunder.
Arbejdsopgaverne vil primært være udarbejdelse af designudkast og færdiggørelse af disse ud fra kundens ønsker.
Du har et naturligt flair for farver, former og sammenspillet mellem dem, du mestrer Photoshop og har gerne erfaring med Flash. Uddannelse er ikke et krav.
Geografisk vil det være en fordel, hvis du er bosat i Østjylland eller Nordsjælland, da det er der, vi har vores to afdelinger. Har du kørekort og bil, er det også et plus.
Løn efter kvalifikationer.
Er du interesseret eller har du spørgsmål, så send en mail til kg@g-force.dk og send gerne links til referencer.
Jeg er freelance webdesigner, og er interesseret i din efterspørgsel, men har desværre ingen erfaring med flash. Jeg bor i Østjylland, nærmere betegnet Hadsten.
Jeg har et par enkelte referencer at kunne fremvise på: www.np3design.com, og skal nævnes at jeg er igang med at opdatere siden. Hvor ligger i henne af ?
Jeg er meget interesseret i at arbejde med designudkast og selvfølgelig realisering. Jeg bor i Århus, jeg vil dog gerne lige høre om det du hentyder til er at I ønsker at den endelige designfreelancere fortrinsvis skal komme ud og sidde ved Jer - eller er det et spørgsmål om kundemøder?
Jeg har billedkunstuddannelse samt netop færdiggjort en multimediedesign udd. med speciale i visuel kommunikation. Jeg er en del af en ung virksomhed, vi er dog flere som freelancer ud fra virksomheden. Mvh. Lykke Jeg kan selvfølgelig henvise til mere grafisk arbejde jeg har lavet hvis det bliver relevant at tale sammen.
Vi udvikler moderne webservices og driver webbureauet refunk.dk.
Grunden til, at vi går lidt op i den geografiske placering er, at det til tider kan være en fordel at sætte sig sammen og se på tingene. Måske er det gammeldags, men det har vi god erfaring med.
Du må meget gerne henvise mig til nogle referencer, så vi har lidt at kigge på.
Mvh Kim
Samtidig vil jeg lige sige tak for de mange henvendelser - man må sige, at der er knald på Amino :)
Jeg arbejder som freelance webdesigner. Jeg arbejder primært med Flash, som jeg (hvis kunderne ønsker det) kombinerer med PHP og MySQL så der bliver mulighed for selv at redigere tekst og billeder på de sider jeg laver.
Du kan se mit portfolio på: www.zeeigil.com
Jeg bor i Torino (Italien) og ved godt at det rent geografisk ikke er optimalt for jer, men jeg skal dog sige at jeg har rigtigt gode erfaringer med samarbejdet med kunder i Danmark.
Vi vil gerne se om vi kan håndtere dette partnerskab. Du kan se vores hjemmesidewww.bezot.com hvor du kan se cases og du kan læse lidt om os. Du kan enten bruge kontakt formularen på hjemmesiden, eller skrive til david@bezot.com hvis vi virker interreserende. Vi udfører altid kvalitets arbejde, og er relativt hurtige på tasterne.