Ved ikke lige om det er sådant her du tænker på, men der er jo lokalaviserne i selve Aalborg, såsom vejgaard avis osv.
Skulle ikke undre mig om der fandtes en der blev distribueret i hasseris eller lignende, og der finder du da i hvert fald en stor del af de succesfulde virksomhedsejere.
Info om ugeaviser i Aalborg-området finder du nedenfor. Når du ønsker kontakt til virksomhedsejere i Aalborg, vil jeg anbefale dig at supplere annonceringen med direct marketing, som du sender direkte til de virksomheder, der er i din målgruppe. Og så kan du følge op via telefon.
Angåenden ugeaviser: Midt-Vest Avis dækker Aalborg, herunder Hasseris. Læs mere om ugeavisen via dette link: http://medie.nordjyske.dk/pris08/udgomr/ugeaviser.pdf, hvor du finder udgivelsesområder for alle ugeaviserne under Nordjyske Stiftstidende, kontakinfo mv.
På listerne fandt jeg ud over Midt-Vest Avis, desuden ugeaviserne Vejgaard Avis, Nørresundby Avis, Vadum Bladet, Uge-avisen Svenstrup og Vodskov Avis. Husk endelig at udtale sidstnævnte Våskov Avis, hvis du skal tale med dem for at booke annoncer :-)
Så mig lige blind på, at du skrev Hasseris, men du vil ifølge dit første indlæg i kontakt med virksomheder i hele Nordjylland. Du finder alle lokalaviserne via de links, som jeg har postet i foregående indlæg. Nordjyske Medier sidder tungt på næsten alle medier i Nordjylland. Det giver den fordel, at du kan få en enorm mængderabat ved at booke i flere af deres lokalaviser på samme tid.
Ud over Nordjyske Medier er der stort set kun TV2 Nord på banen. Jeg ved ikke, om TV-reklame er noget for dig.