Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video på min hjemmeside som markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at lave en video og ligge på min hjemmeside og ideen er så at folk gerne måtte sende den videre til deres kammerater mv.

Men er der nogen der har nogen erfaringer med dette og hvilket prisleje jeg skal forvente at ende på?

Hvor kan jeg købe videoklip som jeg kan redigere og må bruge på mit site?

Håber nogen kan være behjælpelig;-)

MVH NIL

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej NIL,

Der er ikke så meget hokus pokus i at implementere en video på et site. Det samme er også gældende ift. at lave en mail funktion der sender linket videre til venner og kammerater. Afhængigt af hvem du finder som leverandør og hvor meget mail'en skal styles, bør det kunne løses for relativt få penge.

Produktion af video kan dog være ret omkosteligt, men jeg læser også at du selv vil stå for dette?

Hvilke slags videoklip havde du tænkt dig at skulle bruge?

http://istockphoto.com/ kan du købe billige royalty-free video'er, men der findes sikkert tilsvarende og bedre sider.

Vh, Henrik

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:01

Hej Henrik

Skal være en video som skal være en smule provokerende og som afspejler min hjemmesides stil, nemlig high end living så kunne godt bruge nogle klips med massere af folk på.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 12:27

Jeg kan se, at der er bud på hvad din hjemmeside skal indeholde. Så jeg vil foreslå lidt omkring teknikken.

Vi bruger selv YouTube, og det er super let. Vær dog opmærksom på at Google laver om i videoen, så det ligner noget møg. Jeg vil derfor anbefale at i finder et sted selv at hoste jeres video - Hvis du har fiber, er din egen linje er sansynligvis fin og billig - Husk statisk IP.
Jeg tænker så det knager her, men jeg kan bare ikke komme på hvad den gode (open-source) gratis-player hed, som vi testede. Den tog nemlig DivX filer. Jeg skal nok lige prøve at lede efter den.

-Prisleje, jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men i forhold til videoen - Gratis, hvorfor skulle nogen betale dig for noget de kan få 100.000.000 gange så meget af hos YouTube og mange flere?

- Mht. køb af videoer. Husk at alle har copyright på deres værk (videoen) uanset hvor de har uploadet den. Hvis du vil købe videoer, så kontakt de enkelte producenter privat/erhverv, og hør om du ikke må bruge videoen på din hjemmeside. Med et godt snakketøj, kan man næsten få lov til hvad-som-helst :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)