Fejl kan jo rettes med tiden, - og hvis bagmændene var lidt mere imødekommende overfor utilfredse kunder, gad tage deres telefoner, og i øvrigt gad at følge op på problemerne - så havde de min fulde opbakning.
Winfinans har et meget højere ambitionsniveau end e-conomic, og "kan" utroligt mange ting som e-conomic ikke kan - de virker bare ikke endnu.
Jeg er ved at overgå til e-conomic efter at halvt år som utilfreds winfinans.net kunde - jeg måtte kontakte dem fordi jeg ikke kunne trække en balance. De har måttet ændre deres servers timeout (forøge timeout-tiden) så min forespørgsel ikke gik i stå - det var en "stor" kontokortsrapport på lidt over 300 sider der bare hang. Jeg må altså konkludere at jeg er deres største kunde med 300 siders kontokort :-)
Jeg synes de er super uprofessionelle - de tager ikke selv deres telefoner - de har som jeg nok har nævnt tidligere outsourcet denne funktion til et callcenter der intet aner om systemet - og jeg har ringet utroligt mange gange uden at blive kontaktet igen - det eneste callcentret kan gøre er at lægge en besked - de gør nok deres job som de skal.
Winfinans siger de selv vil have lov at vurdere om det er mest hensigtsmæssigt at klare supportproblemer telefonisk eller pr. email - super !
Winfinans har også sagt til mig at hvis jeg rykker for svar på mine spørgsmål kan der gå længere tid.
Med den nuværende ledelse kunne jeg aldrig finde på at bruge deres system igen, men jeg kan ikke afvise at vende tilbage i fremtiden hvis det skulle blive solgt eller lign. og der derved kommer andre boller på suppen - jeg ser store perspektiver i deres system. Nåja, - bortset fra at det kun virker i internet exlorer (og lidt i opera).