Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ERFA-gruppe - økonomistyring med WinFinans

Side 7 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Hv idovre
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

Ja, du har ret i at det ikke altid er helt opdateret. Selvom det godt kan være lidt frustrerende nogle gange, så kan man jo omvendt sige at det er et tegn på at det er et dynamisk produkt der hele tiden opdateres. Og så er det jo også godt med et forum som dette Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Jow det virker hos mig - nå man kan skrive direktre i feltet - men det ser ikke sådan ud når man åbner menuen - men det kan man skifte drev og filteksten ok - tak for tippet.

 Ja det er godt med en ERFA-gruppe!Yes

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nærmer vi os årsafslutningen og der er hjælp at hente i den meget velskrevne vejledning "Årsafslutning" i menuen Guider.

Her skal du huske at jeg arbejder med en stand alone løsning - WinFinans Small Business - som er en freeware - men er der nogen der har oplevet problemer i den anledning og er der faldgrupper som du/I vil advare andre om.

Hvilke erfaringer er der d.d. med stand alone og net versionerne ? Surprise

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hv idovre
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John!

Der burde ikke være faldgruber i forbindelse med årsafslutningen. Du skal blot huske at selvom systemet automatisk holder styr på at balancer altid er opdaterede, så kan man i visse tilfælde opleve at balancerne ikke bliver opdateret sådan som man forventer når man både bogfører i det gamle år og det nye år. I disse tilfælde er det en god ide at  genberegne balancerne under "Regskab" og "Beregn totaler".

Kigger man på stand-alone og netversionerne så er der ingen tvivl om at net versionerne er væsentligt mere avencerede, f.eks. mht. integration til diverse eksterne systemer, så som lønsystemer, timeregistrering, elektronisk fakturering til det offentlige m.m.. Men har man ikke behov for disse funktioner er WF Small Business et glimrende produkt.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Tak for dit hurtige svar - jeg notere mig at net-løsningen er mere avanceret og der er mere man bør være opmærksom på ved en årsafslutning.

Jeg ser frem til at høre om dette fra de mange net-versions brugere !

mvh john s. 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvorfor bliver der ikke oprettet en gruppe WinFinans!

Der er vel kun et fåtal, der bruger dette "særdeles" fejlfyldte program!

/peter

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejl kan jo rettes med tiden, - og hvis bagmændene var lidt mere imødekommende overfor utilfredse kunder, gad tage deres telefoner, og i øvrigt gad at følge op på problemerne - så havde de min fulde opbakning.

Winfinans har et meget højere ambitionsniveau end e-conomic, og "kan" utroligt mange ting som e-conomic ikke kan - de virker bare ikke endnu.

 

Jeg er ved at overgå til e-conomic efter at halvt år som utilfreds winfinans.net kunde - jeg måtte kontakte dem fordi jeg ikke kunne trække en balance. De har måttet ændre deres servers timeout (forøge timeout-tiden) så min forespørgsel ikke gik i stå - det var en "stor" kontokortsrapport på lidt over 300 sider der bare hang. Jeg må altså konkludere at jeg er deres største kunde med 300 siders kontokort :-)

 

Jeg synes de er super uprofessionelle - de tager ikke selv deres telefoner - de har som jeg nok har nævnt tidligere outsourcet denne funktion til et callcenter der intet aner om systemet - og jeg har ringet utroligt mange gange uden at blive kontaktet igen - det eneste callcentret kan gøre er at lægge en besked - de gør nok deres job som de skal.

Winfinans siger de selv vil have lov at vurdere om det er mest hensigtsmæssigt at klare supportproblemer telefonisk eller pr. email - super !

Winfinans har også sagt til mig at hvis jeg rykker for svar på mine spørgsmål kan der gå længere tid.

 

Med den nuværende ledelse kunne jeg aldrig finde på at bruge deres system igen, men jeg kan ikke afvise at vende tilbage i fremtiden hvis det skulle blive solgt eller lign. og der derved kommer andre boller på suppen - jeg ser store perspektiver i deres system. Nåja, - bortset fra at det kun virker i internet exlorer (og lidt i opera).

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Du mener en gruppe og ikke ERFA-gruppe som denne ?

Peter - Revisor:

Hvorfor bliver der ikke oprettet en gruppe WinFinans!

Jeg troer at en ERFA-gruppe som denne vil belyse emnet fra flere sider ved, at køre her som en ERFA-gruppe for herved at få flere synspunkter frem om de forskellige systemer herunder WinFinas versionerne. Læs hvad Martin og nu også Olsen mener!

Det kom nok ikke frem i en gruppe da de der ikke anvender eller kender dette program ville tilmelde sig en sådan gruppe og bemærk hvor mange der allerede har læst med her i tråden.

Dine erfaringer er ikke gode forstås vil du belyse dem lidt mere jeg er sikker på at vi får WinFinas folkenes svar derpå ? 

 

 

 

  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

En for WinFinhans brugbar evaluering af deres system, service og tilgang. Men du mener tilgængæld at de ville overveje at ibrugtage WinFinans igen hvis der belv ændret på service og tilgang til support mv.?

Hvad er din erfaring med Stand-alone versionen Small Busienss ?

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
En for WinFinhans brugbar evaluering af deres system, service og tilgang. Men du mener tilgængæld at de ville overveje at ibrugtage WinFinans igen hvis der belv ændret på service og tilgang til support mv.?

Jeg tvivler nu på at de er i stand til at bruge det til noget. Hvis jeg følte de havde viljen til at forbedre deres service og system for deres kunders skyld, så gjorde jeg mig gerne mere umage med min kritik.

Mit meget subjektive indtryk af dem er at de både er ligegyldige og ubehøvlede.

 

Og jeg ved selvfølgelig godt at man kan købe et supportabonnement og få adgang til telefonsupport den vej - men jeg vil ikke betale penge for at hjælpe dem med at fikse deres lortesoftware (undskyld sproget). Grundlæggende gider jeg godt sætte mig ind i tingene og er ikke idiot.

 

Jeg har arbejdet i Winfinans DT, og det har jeg været rigtig glad for. Men jeg har hovedsagligt brugt det til servicering af meget små bogføringskunder (jeg kom i berøring med winfinans som underleverandør til et revisionsfirma for et års tid siden).

Side 7 ud af 10 (94 indlæg)