Hej Martin, Ok - ja det er jo naturligvis vigtigt - men godt du har fået det løst. Men det undre mig at høre om den dårlige support i Roskilde - som du ved har jeg ikke tegnet en sådan så jeg har ikke erfaring med den - men jeg har arbejdet megwet med databaser i Access og det er jo Access WinFinans er baseret på så det har jeg megen nytte af.
|
Hej John,
Tjah, der har været adskillige gang hvor vi(dvs. mig selv sagde hunden) har bakset med forskelligt, blandt andet ting der forsvandt. Blandt andet en meget stor momspost, tror jeg det var, som firmaet skulle have tilbage. Det drejede sig om 6 cifrede beløb!
En af de mest underlige ting som har været virkelig i focus er lager modulet. Det er bare så totalt gak at man standard ikke kan tage en udskrift fra lageret både med antal og kost pris og for visningen på skærmen er gælder det samme. Der har jeg været inde og pille lidt i koden så man kan vælge at få begge visninger samtidig.
Enhver ved jo at hvis man skal have et overblik over sin lager værdi skal du jo både have antallet og værdien af de enkelte varenumre SAMTIDIG. Winfinans brillerer med at man kan vælge at få enten det ene eller det andet!!!
Og ja så kunne man sikkert igen tage det hele ud i excel og bearbejde tallene der, men hvorfor det ekstra arbejde, når tallene jo alligevel ligger der i tabellerne.
Men sådan er der flere små ting henad vejen, som har gjort livet surt...
Mvh
Martin