Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ERFA-gruppe - økonomistyring med WinFinans

Side 2 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer Det er bare det - at Winfinans DT - enten ved forhandleren ikke noget, gider ikke svare fordi forhandleren ikke ved det - og så er det jo nemmest at bare være tavs. Jeg syntes også - at der hele tiden er noget man skal købe ekstra. Hvis man har en hosted Winfinans DT - og skal indberette til offentlige virksomheder - så skal man bruge Winfinans.net. Jeg har nu i flere dage forsøgt at køre kontoudtog ud til alle mine kunder - fra nr. 1 til 99999999, men lige meget hvad jeg gør, for jeg kun 1 af gangen, det kræver megen tid - og hvem af os har det Emil
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:44

Hej Emil,

Velkommen her  - vi har jo på mange forskellige niveauer et behov for bogføring og økonomistyring. Selv anvender jeg i mit arbejde som administrator WinFinans og har det fint dermed.

Men jeg ved der er mulighed for at tegne abonnement på support - har du det ?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 17:48

Hej Emil

Jeg overså dette:

"og skal indberette til offentlige virksomheder - så skal man bruge Winfinans.net"

Hvad er det du her mener  - du behøver ikke at anvende det i denne sammenhæng - du kan anvende de hertil oprettede homepage fra Skat og andre.

Men hvad er det du tænker på i den sammenhæng?

mvh john sommer

Tilmeldt 28. Aug 09
Skrevet kl. 17:54

Hej John,

Det ved jeg godt - men når man nu reklamere med at man kan - hvorfor skal man så købe et tillægsprodukt for at det virker. For mig virker det noget skørt.

Jeg har som sagt også forsøgt at skrive kontoudtog ud til alle mine kunder - men det kan jeg heller ikke - måske er det bare mig der gør noget forkert - men når jeg spørger der hvor jeg har systemet hosted - bliver der altid svaret i øst når jeg spørger i vest

Emil

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 18:12

Hej Emil,

Jeg arbejder professionelt med WinFinans - men når det er sagt har jeg ikke mere end hvad der er nødvendigt  - nemlig etr FREWARE program der muliggør hvad der er behov for. Hvad  arbejder du i?

mvh john sommer

Tilmeldt 28. Aug 09
Skrevet kl. 18:52

Hej John,

Min fustration er nok mest - at jeg arbejder som selvstændig bogholder for mindre virksomheder som bruger forskellige øko systemner.

Nu er behovet hos en af mine kunder - som har Winfinans DT - at jeg skal køre kontoudtog ud for alle debitorer - men dette kan jeg ikke få til at fungere, og de har jo hyret mig til at tage sig til at tage af sådanne ting. Når jeg spørger hos den udbyder, som de har det hosted hos - kan jeg ikke få noget svar, andet end så må vi tage et kursus - men det bør der vel stå nå om i deres manual.

Jeg har tidligere arbejdet med oracle databaser - og der kunne man bruge fra # til Z men det virker ikke i en SQL database, så jeg havde håbet på der var en bruger her i dette forum som havde fundet løsningen - men jeg har ikke kunne finde nogle svar endnu - bare nogle som gerne vil vide hvordan man gør - den dag jeg finder en løsning

Emil

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 19:13

Hej Emil,

Når du arbejder for kunder - din forretning - så skal du gøre dig uafhængig af dine underleverandører - download programmet og drop net versionen - hvis det er det der er problemet. 

mvh john sommer

Tilmeldt 28. Aug 09
Skrevet kl. 19:54

Hej John

Det er lige præcis hvad jeg troede jeg havde gjort med DT versioen - men min erfaring med support den er bare mega dårlig - derfor har jeg forsøgt at finde hjælp denne vej - det kunne være der var brugere som havde erfaring - som var bedre end min - men jeg kan se der er 71 bruger der siden i går aftes har checket mit indlæg - men der er ingen der har svar - ergo må jeg ikke være den eneste der sidder tilbage med dette problem - men ingen svar kan få.

Generelt syntes jeg Winfinans fungere godt - men når der er det specifikt problem - er det svært at finde svar - og især fordi der er inkompetente forhandlere af deres produkter, og hvis du skal have hjælp skal man enten købe et kursus eller have deres klippekort.

Jeg har oplevet - efter jeg har konverteret en kundes database fra en MEGET gammel version (den var Y2K sikret) til seneste Winfinans version - at det har været svært - for deres egen DBA ikke vidste hvordan man skulle gøre, så jeg har mange gange følt mig på herrens mark, men man må aldrig give op - det er jo kun op på hesten igen  - og det er da også lykkedes (næsten, men resten skal også nok komme - det ved jeg.) Men jeg vil dog aldrig anbefale andre at købe en hosted en version - og især ikke hos GTA - hvad han nu hedder idag. Han svare når han har lyst, men bare aldrig på det man spørger om, men det er jo nok fordi han ikke ved nok om hvad det er han givet sig ud i, men så skulle sådan en leverandør nok have holdt sig HELT væk.

Jeg har hørt han siger han kan lave hjemmesider - men at det heller ikke lever op til kundernes tilfredshed - men desværre først efter jeg har flytte til hans server - så nu laver jeg ugentlige export af de data jeg har på hans servere - man kan jo aldrig blive for forsigtig, og jeg har ikke tid til at skulle begynde HELT forfra.

MVH

Emil

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 20:22

Hej Emil,

Hvor mange kunder har du nu?

mvh john sommer