Hej John
Det er lige præcis hvad jeg troede jeg havde gjort med DT versioen - men min erfaring med support den er bare mega dårlig - derfor har jeg forsøgt at finde hjælp denne vej - det kunne være der var brugere som havde erfaring - som var bedre end min - men jeg kan se der er 71 bruger der siden i går aftes har checket mit indlæg - men der er ingen der har svar - ergo må jeg ikke være den eneste der sidder tilbage med dette problem - men ingen svar kan få.
Generelt syntes jeg Winfinans fungere godt - men når der er det specifikt problem - er det svært at finde svar - og især fordi der er inkompetente forhandlere af deres produkter, og hvis du skal have hjælp skal man enten købe et kursus eller have deres klippekort.
Jeg har oplevet - efter jeg har konverteret en kundes database fra en MEGET gammel version (den var Y2K sikret) til seneste Winfinans version - at det har været svært - for deres egen DBA ikke vidste hvordan man skulle gøre, så jeg har mange gange følt mig på herrens mark, men man må aldrig give op - det er jo kun op på hesten igen - og det er da også lykkedes (næsten, men resten skal også nok komme - det ved jeg.) Men jeg vil dog aldrig anbefale andre at købe en hosted en version - og især ikke hos GTA - hvad han nu hedder idag. Han svare når han har lyst, men bare aldrig på det man spørger om, men det er jo nok fordi han ikke ved nok om hvad det er han givet sig ud i, men så skulle sådan en leverandør nok have holdt sig HELT væk.
Jeg har hørt han siger han kan lave hjemmesider - men at det heller ikke lever op til kundernes tilfredshed - men desværre først efter jeg har flytte til hans server - så nu laver jeg ugentlige export af de data jeg har på hans servere - man kan jo aldrig blive for forsigtig, og jeg har ikke tid til at skulle begynde HELT forfra.
MVH
Emil