Jeg har domænet lokalterhverv.dk og skal til at lave selve sitet. Jeg har selv en masse idéer til hvad jeg skal have derpå, f.eks søgning på og udlejning af lokaler, køb og salg af restlager, jobannoncer m.v., men jeg kunne godt tænke mig, at få lidt idéer fra dig.
Derfor:
Hvad kunne du tænke dig der var på en "portal for det 'lokale' erhvervsliv"? Hvad ville få dig til at oprette dig som aktiv bruger?
P.:S.: Jeg skal skynde mig at fortælle, at alle opslag og søgninger (job, lokaler osv) bliver gratis. Det vil naturligvis også være gratis at oprette sig som bruger.
Det første jeg tænker er: "det er godt nok mange ting du vil der" men det kan selvfølgelig lykkeds, jeg tror jeg ville gribe sitet an fra en vinkel hvor du kigger på hvad der skal være din hoved fuktion, altså til hvad skal dette site være det bedste på nettet. Koncentre dig om at få det til at blive rigtig godt, og så byg de mest naturlige og beslægtede ting på først..
Tjah, en portal hvor man blev sat sammen med, eller kunne finde forskellige leverandører og mulige kunder til ens varer..
F.eks. ville jeg altid være interesseret i en ekstra leverandør hvis de havde noget godt til tilbyde, samt hvis folk skulle købe større partier af fitnessudstyr ville jeg kunne kontakte dem og komme med et bud..
Jeg synes dte lyder spændende.. Jeg ved ikke lige med jobannoncer da der er så mange spillere på markedet, men det lyder som et friskt projekt..