Jeg har købt en ny mobil - en Nokia N96 blev det til, og den er godt nok FEEED! Er lige kommet med posten i dag. Jeg gik egentlig efter en IPhone, da jeg tænkte, at den måtte spille max med mine macs, men så viser det sig, at man ikke kan gå på internettet med mac'en via telefonen. WHAT sagde jeg bare! Hvad så når man sidder i et sommerhus med familien og liiige skal klare lidt arbejde? De kan da ikke mene, man skal down- og uploade filer over telefonen? Nul, putte. Så overvejede jeg forskellige muligheder og fik IT-eksperten (manden) til at finde forskellige små programmer m.m., så det skulle kunne lykkes... Men til sidst bragte det bare mit p.. i for meget kog, og jeg tænkte 'f..... nej'. Først skal man give næsten 5.000 kr. for en telefon, og bagefter skal man så købe ekstra-programmer for at få skidtet til at virke. Apple har da godt nok skudt sig selv i foden, hvad det angår. Gode, gamle Nokia, siger jeg bare! Det kan man da få til at køre |
Et modigt indlæg - ikke mange tør sige i et åbent forum, at de har fravalgt et Apple-produkt
Du har vist ramt lige ind i det, der er Apples problem - og samtidig deres styrke. Apples produkter er rigtig gode til de ting, som Apple har valgt de skal være gode til - og så ikke mere. Når man benytter Apples produkter vil man som regel støde ind i "hertil og ikke længere" på et eller andet tidspunkt. Men det er jo nok bare prisen for den filosofi, der ligger bag Apples produkter.
Og så er det jo nok også et udtryk for, at selv Apples produkter bare er et stykke elektronik med fordele og ulemper - selvom de ofte bliver gjort til noget mere guddommeligt