Vi søger en programmør der ønsker at deltage opstarten og videreudviklingen af en nyskabende IT- og medie virksomhed. Kort fortalt er produktet, en digital info-stander indeholdende madopskrifter, som placeres i supermarkeder. Forbrugeren kan derved søge, udvælge og printe opskrifter direkte i supermarkeder – slut med altid at vælge det ”sikre”. Det skaber unikke markedsføringsmuligheder for hhv. supermarkeder og fødevareproducenter som derved kan influere forbrugerens valg af fødevarer i beslutningsøjeblikket. Har du som programmør et ekstra drive, er en holdspiller og kan du bevare overblikket i en længerevarende og udfordrende proces? Som programmør skal du kunne programmere i fx php, java eller asp - og samtidig kunne programmere databaser i fx SQL. Det er op til dig selv hvilket sprog, der programmeres i - hvad du synes er bedst og sjovest. Har du bruger for yderligere information fremsendes komplet opslag hellere end gerne. Med venlig hilsen Mathias Hermansen og Toke Clausen
|
Det lyder meget interessant - Jeg er selv programmør, men kan stille med et par kammerater, så der virkelig kommer fut i den.
Vi, har på den anden hånd brug for dig. Vi er selv meget langt med et produkt, og jeg foreslår ( hvis det kan lade sig gøre) en byttehandel. Du kan se hvad jeg søger på - http://www.amino.dk/forums/p/50671/303111.aspx#303111