Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du iværksætter - programmør søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en programmør der ønsker at deltage opstarten og videreudviklingen af en nyskabende IT- og medie virksomhed.  Kort fortalt er produktet, en digital info-stander indeholdende madopskrifter, som placeres i supermarkeder. Forbrugeren kan derved søge, udvælge og printe opskrifter direkte i supermarkeder – slut med altid at vælge det ”sikre”. Det skaber unikke markedsføringsmuligheder for hhv. supermarkeder og fødevareproducenter som derved kan influere forbrugerens valg af fødevarer i beslutningsøjeblikket.

Har du som programmør et ekstra drive, er en holdspiller og kan du bevare overblikket i en længerevarende og udfordrende proces? 

Som programmør skal du kunne programmere i fx php, java eller asp - og samtidig kunne programmere databaser i fx SQL. Det er op til dig selv hvilket sprog, der programmeres i - hvad du synes er bedst og sjovest.

Har du bruger for yderligere information fremsendes komplet opslag hellere end gerne.

Med venlig hilsen

Mathias Hermansen og Toke Clausen

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 11:48

Det lyder meget interessant - Jeg er selv programmør, men kan stille med et par kammerater, så der virkelig kommer fut i den.

Vi, har på den anden hånd brug for dig. Vi er selv meget langt med et produkt, og jeg foreslår ( hvis det kan lade sig gøre) en byttehandel. Du kan se hvad jeg søger på - http://www.amino.dk/forums/p/50671/303111.aspx#303111

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 11:50

Hej Mathias og Toke,

Ønsker I et stykke software der kan køre lokalt på en computer eller en form for website/service?

Hvis det er det sidste I er ude efter må I gerne sende det komplette opslag til mig på info  (a) decode.dk

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:54

Med et 3G modem skal der ikke trækkes kabler til netværk..... det var ikke som da jeg var i www.firstimpression.dk at der skulle trækkes både strøm og netværk....

Men ideen lyder god ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. Aug 08
Skrevet kl. 12:02

Hej Dennis

Vi har desværre ikke ressourcerne til at indgå i et byttehandel selvom det lyder interessant.

Men kender du andre programmører med en iværksætter i maven må du endeligt henvise dem.

mvh

Mathias og Toke

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:04

Hejsa

I første omgang så vil jeg gerne høre om der er tale om betalt arbejde (jeg håber ikke at spørgsmålet bliver opfattet som kynisk eller andet, det bliver bare hurtig spild af tid, for begge parter, hvis vi går ind til et projekt med forskellige forventninger på den front)?

Hvis der er tale om betalt arbejde må du meget gerne sende mere information til mig på psj@taketwo.dk

Hvis det skulle ønskes kan jeg returnere udviklerprofiler på programmørerne.

Mvh Peder

Tilmeldt 26. Aug 08
Skrevet kl. 12:05

Hej Decode

Det vil være et stykke software der kører lokalt da der skal være direkte forbindelse til supermarkedets lagerbeholdning og priser mv., men som kan betjenes over internettet.

mvh

Mathias og Toke

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:07

Guidemyshopping:

Det vil være et stykke software der kører lokalt da der skal være direkte forbindelse til supermarkedets lagerbeholdning og priser mv., men som kan betjenes over internettet.

PM er sendt...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. Aug 08
Skrevet kl. 12:08

Hej Peder

Betalt arbejde - ja, men forstået på den måde at vi leder efter en partner på lige fod med os, så bliver projektet en succes er der en gulerod for enden. (Men vel næppe hvad du mente:-)

På forhånd tak

mvh

Mathias og Toke

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:00

Hejsa

Det var, korrekt, ikke helt det jeg mente med betalt arbejde Stick out tongue

I skal have meget held og lykke med projektet fortsat.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)