Hej, jeg er igang med at lave en webside for unge med psykiske problemer. Jeg er desværre ikke super god til at lave websider så jeg er stødt på en del problemer som jeg har meget svært ved at få fikset. Jeg har designet og lavet alle siderne, men skal bruge et profil system som indeholder en profil side / dagbog / venneliste / vennebog / Billed galleri.
Siden jeg er igang med at lave er egnet for alle unge som har en psykisk lidelse, siden er helt gratis for dem at bruge, og jeg betaler det hele af egen lomme, af den simple grund at jeg gerne vil hjælpe de unge som ikke har det nemt.
Jeg skriver her for at håbe på at der var en venlig sjæl eller to som havde et eller andet de kunne hjælpe med, jeg kan desværre ikke tilbyde nogen penge, men håber alligevel at der er nogen der vil være til hjælp. Det betyder ikke det store hvad man vil hjælpe med, men bare det at man vil hjælpe med noget. Så bliver jeg glad. Det kan feks bare være at man har en god idé, erfaring med side opbygning, ris / ros til siden.
Serveren er en Windows Advanced server, købt fra Surftown.dk
Siden er: www.trygtliv.dk
På forhånd tak.