Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Generelle betingelser for webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ved at være færdig med min webshop, men mangler at skrive "betingelserne". (herunder regler for fortrydelsesret, samt hvem der betaler for returfragten, hvis købet fortrydes).  Det er handelsbetingelserne som skal accepteres inden selve betalingsprocessen.

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde de generelle handelsbetingelser, hvor jeg bare efterfølgende skal redigere en smule i det?

I må gerne indsætte direkte link til betingelserne. Ser frem til at høre fra jer. 

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:33

Søg lidt på nettet og find en shop, der har e-mærket. Betingelserne på på forskellige shop der har e-mærket ligner hinanden, da e-mærket har nogle formelle krav til hvad betingelserne skal indeholde. Betingelser godkendt af e-mærket overholder dansk lovgivning, så det er da et godt udgangspunkt.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:51

Hej.

Det er rigtigt - Det er en god ide at surfe lidt rundt og "låne" fra andre - men det er selvfølgelig også vigtigt at kende baggrunden for hvorfor de skriver som de gør.

Kig evt. lidt på følgende links:

Forbrugerombudsmandens hjemmeside vedr. internethandel www.net-tjek.dk

og

PBS Internationals hjemmeside vedr. regler og betingelser for internethandel. http://www.pbs-international.dk/internetforretninger/reglerogbetingelser?mid=D798CE5E-15D1-43EF-A02F-0CE38916384E

MVH

Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)