Min leverandør af gode danske domæner satte i sidste uge priserne op med 23,75,- (fra 32,5,- til 56,25) og det begyndte sgu at gøre lidt ondt...
Så her til aften er jeg inde og tjekke et par interessante navne, og nu er prisen steget til 75,-.
Har set at Surftown har sat deres pris ned til 45,- kroner, men det kræver at man er kunde (og det har jeg lovet mig selv aldrig at blive igen, efter deres behandling af mig -eller mangel på samme).
Ved nogen hvor man fremover kan registrere dejlige danske domæner til en billig penge?
Domæner kan du købe hos gratisdns til en fornuftig penge.
Webhosting kan du godt købe hos surftown igen, de har strammet sig rigtigt meget op på det sidste.
Alternativt kan jeg levere til dig til 50kr per webhotel, men så er vi også oppe i en helt anden klasse end surftown og lign. Så det tvivler jeg på er noget for dig, men du skulle ha budet :)
Tror at 90% af alle registratorer idag reg. automatisk så mon ikke de reg. når de kan se din betaling, men ellers ring og snak med dem imorgen - kender desværre ikke deres leveringstid. Men til den pris tror jeg ikke der er meget manuelt arbejde indover.