Nu har jeg gennem længere tid gået og tænkt over hvordan de cashback sider bliver lavet, samt søgt på emnet rundt om på nettet, men ikke fundet noget decideret relevant. Det er ikke umiddelbart fordi jeg selv går med tankerne om at oprette en sådan, men har alligevel en form for interesse for dem...
Men... Hvad jeg ikke kan forstå eller finde frem til, er hvordan de bliver lavet? Om det er scripts ejerne har fundet eller købt et eller andet sted på nettet, eller om det er topprogrammører der ejer dem? Der findes jo efterhånden ret mange af disse sider, så kunne forestille mig at der fandtes scripts til at oprette sådanne sider?
Håber at få nysgerrigheden bragt til ende med nogle svar
Eftersom der er meget interesse for det du efterspørger, er vi ved at udvikle et komplet cashback-system. Det gør vi på baggrund af mange års erfaring indenfor branchen. Vi var nemlig en af de første der kom med konceptet.
Hvis du vil have flere oplysninger om systemet, kan du kontakte mig på martin@vandebelt.dk
I princippet kan enhver med forstand på programmering lave det. Det er nok mere affilities aftalerne som er det krævende i konceptet. Så du kan sagtens lave dit eget fra bunden af. Dog findes der allerede virksomhed som tilbyder en færdig udviklet platform, fx http://www.pointster.dk. Der skal man betale et opstartsgebyr og så 20 % af ens overskud - altså har man ikke nogen fast udgift til dem.
Som jeg har forstået cashback systemet, så fungerer det i princippet ligesom siden pointshop.dk og lignende f.eks med at folk der tilmelder sig/opretter sig, tilbydes en form for "rewards" for det.
Tak for indlægget - det var præcist en side som den du omtaler at jeg spurgte ind til - har fundet nogle engelske, men kunne ikke finde nogle danske som tilbyder netop det som pointster.dk tilbyder - såfremt du kender flere af samme type, hører jeg meget gerne fra dig :)
Pointshop.dk, så jeg den anden dag sponsorere noget hvor jeg tænkte 'waw, har de råd til det?'. Kan ikke lige komme i tanke om hvad det var..
Men helt sikkert, det et super fedt koncept. For at det skal lykkedes, så skal du dog have fat på en speicel ting som folk kan få, ved at optjene point. Music4free.dk er der lige en herinde fra Amino, som der har lavet.
Det vigtigste, er helt klart det folk kan opnå. Vil gerne hjælpe dig med ideer eller andet, skriv endelig en mail hvis du har lyst: casperblom@live.dk
Jeg har en kammerat som har lavet et standard system som sælges videre for tror det er 2000 kr. det er med noget grafik og total programmering du kan lige smide en pm hvis det har interesse
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Jeg vidste faktisk heller ikke om danske virksomhed, som solgte sådan et system. Så det er også det eneste jeg kender. Det er faktisk en herinde fra Amino, som udbyder det.