Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et gratis upload site som jeg lavede for nogle år siden som eksamensprojekt og smed det så for sjov online og i dag har jeg ca 40-60 uploads om dagen.

Jeg har "selvfølgelig" google ads på siden, men tænkte lidt over hvordan jeg kunne tjene lidt ekstra, kom derfor op med idéen om at give brugere adgang til at skrive deres e-mail adresse så de kan finde deres billeder igen hvis jeg derimod må sende dem en mail en gang i mellem. Det virker egentligt super cool.

Jeg har på bare 14 dage fået 90 modtagere af min "nyhedsmail" som lige nu ikke indeholder andet end "månedens billede". Jeg vil gerne smide nogle reklamer i der har en nogen lunde relevans for modtageren, og som jeg kan tjene en skilling eller to på.

Er der nogle der har en god idé til hvilken type reklamer og for hvem?

Det er en meget defus modtager gruppe så derfor skal det vel også være for nogle produkter der har en bred målgruppe.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 17:27

hvad med ldt reklame for dig selv, hvad hedder sitet ?

Jamen reklame for autohjælp passer jo til de fleste over 18 år , så jeg er da frisk Cool

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:36

Torbjørn:

hvad med ldt reklame for dig selv, hvad hedder sitet ?

Jamen reklame for autohjælp passer jo til de fleste over 18 år , så jeg er da frisk Cool

Hej Torbjørn

Tak for dit svar.

Jeg har desværre ikke så mange slutkundeprojekter lige for tiden, arbejder mest i konsulentbranchen.

Siden hedder www.imageload.dk og er lige nu meget "rå", jeg har nogle små idéer til den, men da siden ikke er noget jeg tjener penge på og bare et fritidsprojekt kommer der andre projekter foran ;)

Vi kunne jo prøve at sende en reklame for din autotransport med næste gang jeg sender ud og se om der overhovedet er nogle der klikker.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 17:51

ja lad os det.

hvis du smider din mail kan jeg sende et banner til dig

ellers så skriv til tc@viflytterdinbil.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)