Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme hjemmeside - 3 forskellige ejer.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

I en tråd, bliver de spurgt om de har tænkt sig at lave mange konkurrenter, hvor eftet de svarer 'Nej, vi sørger for at der ikke er for mange konkurrenter på markedet'.

Tja, hvornår er der for mange? Jeg syntes, at én konkurrent, er en for meget, men det er måske bare min holdning.

På deres auktion (http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=558717692&Catg=10358&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=12&PageNum=1) står der intet om at momsen skal tillægges. På QXl, vil jeg da altid 100 % gå udfra at det er den reele pris, man byder, som der handles til.

Det er op til dem at vurdere hvornår det er for mange...

På QXL er prisen incl. moms. Det eneste de kan lægge til vil være fragt, men det tror jeg ikke at der er tale om her.

http://www.qxl.dk/contents/dk/help/sell/erhverv.htm

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:11

Casper Blom:

deres auktion (http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=558717692&Catg=10358&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=12&PageNum=1) står der intet om at momsen skal tillægges. På QXl, vil jeg da altid 100 % gå udfra at det er den reele pris, man byder, som der handles til.

Her er vi nok ude i, at de faktisk skal oplyse det pga. QXL vel mest er for private og  QXL´s egne betingelser

http://www.qxl.dk/contents/dk/help/terms.htm

Punkt 7.2

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:25

Ja, det var også min begrundelse for at de ikke kunne tillægge moms. Jeg har snakket med indehaveren fra IE Solutions, og han virker flink nok. Han siger dog, de vil smide 5 sider på markedet, og det er efter min mening, for meget. I hvert fald til den pris. Blev de solgt for 1.000 kr. pr. stk. var det bedre, men ikke når folk betaler +10.000 kr. for siden..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31

Det er altid godt med lidt konkurence :)

Men altså, hvis deres eneste formål bare er at klaske webshops sammen og sælge til højst bydende så syntes jeg ikke man skal købe...

Da de bare kan bruge det same system, nyt design, og måske de samme produkter samme priser osv. Så står 5 personer ligepludselig med 5 webshop, med 5 forskellige navne og design men 5 webshops som har nøjagtig de samme produkter og priser...

Latterligt...

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:42

Syntes nu det er 100 % fair det de gør her, hvis de da oplyser køberen om hvor mange andre konkurrenter de får fra ham af, og at køber selvfølgelig er indforstået med dette.

Det er nu helt fair at de laver hvad de gør her, det er jo smart og indbringende for dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47

Slf. er det smart.... for DEM!

Men hvem siger det er smart for køberen?

:)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:03

Jeg må sige at jeg heller ikke kan se noget fordækt i deres model. Hvis kunden ved at der bliver solgt flere udgaver af den samme shop så er det altså op til kunden selv at tage stilling til om vedkommende kan leve med det. Der er tale om en erhvershandel, så hvis man sige god for en aftale så må man altså leve med den.

10.000kr er altså ikke mange penge for en shop, den er billigere end en scannet shop efter under et år! Der er vel ingen der syntes scannet er dyre?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:13

yusuf:

Slf. er det smart.... for DEM!

Men hvem siger det er smart for køberen?

:)

Det kan du jo ikke sige...! Der er jo ingen forretning som er risiko fri.

Det er jo det samme som at en fabrik i Kina sælger 10.000 par bukser til Hr. Kristensen fra Danmark, ham i Kina vil jo også sælge de her bukser til andre, og derved skabe flere konkurrenter til Hr. Kristensen inden for den her slags bukser.

Kan du se sammenligningen? Hr. Kristensen ved jo godt at der er andre som også får de her bukser, så det drejer sig om at han skal køre hans forretning bedre end de andre, og det er akurrat det samme med de her webshops.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:19

En ting der ikke er kommet frem her, det er om butiksejeren som køber den side selv kan bestemme priserne på parfumen? I så fald vil der jo være en konkurrence parameter her.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:25

Nej, det er IE som bestemmer priserne. Alle shopsene kommer til at køre med samme system, samme priser, samme produkter. Nej, det er ikke det samme som med bukser. Med bukser, kan de være garanti, forsendelse og en masse andre faktorer der spiller ind..

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)