Hej, Jeg blev lidt forarget, over at se at nu har IE Solutions den tredje webshop til salg, indenfor parfumebranchen. De har solgt parfumehandel.dk, dinduft.dk, og en tredje jeg ikke kan navnet på. Og de har nu, en mere til salg. I en tidligere tråd, der hedder 'Parfumehandel.dk til salg!', skriver IE Solutions at de vil sørge for at der ikke kommer for mange konkurrenter på markedet. Hvor mange er for mange? Personligt, syntes jeg ikke det er en fed måde, de driver det på. De smider en masse sider ud på markedet. De får 10.000-13.000 kr. pr. side. Man bliver oplyst en pris, når man skal betale tillægger de så moms. Er det iorden? Jeg syntes det dårlig stil. de tænker kun på dem selv. Markedet bliver jo ikke størrere, pga. flere udbydere, men det da klart at konkurrencen bliver meget størrere. De håber selvfølgelig, at de får flere ordrer, men hvis jeg havde, som kunde hos dem, gidet 10.000 kr. for en side, ville jeg blive ret sur over at der kom flere og flere konkurrenter??
Mvh. Casper. |
Jeg overvejede meget at lave en tråd ligesom dig men havde ikke tid til det på det tidspunkt.
Jeg er 100% enig med dig. Jeg syntes det hele virker suspekt og forkert.
Selvfølgelig er det op til folk selv om de vil købe dem og have de flere konkurrenter, men jeg syntes det er et dårligt at sælge flere sider inden for det samme koncept.