Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fokerte oplysninger på faktura?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har været ude og investere i en lækker MacBook til firmaet, men er løbet ind i problemer nu. Den kære svensker ved Apple misforstod mig, da jeg foretog bestillingen, og skrev mit private navn i både 'Ship to' og 'Bill to' felterne - firmaet hører til på min private adresse. Firmaets CVR-nummer er dog skrevet på fakturaen.

Jeg har haft fat i Apple, og bedt om at få rettet fejlen, men det kan de ikke. Deres bedste bud har været, at de har skrevet firmanavnet i feltet hvor varen jeg har købt også fremgår - altså midt på fakturaen. Derudover har de tilbudt at tilføje firmanavnet til 'Ship to' feltet. Men er det godt nok, eller løber jeg ind i problemer med Skat? Deres sidste forslag var, at jeg sendte computeren retur (jeg har allerede taget den i brug, og installeret programmer) og at jeg herefter bestilte en ny, hvilket for mig, virker fuldstændig tåbeligt...

På forhånd tak.

Med venlig hilsen en Mads der er lidt træt af Apples salgsafdeling...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Hej!

Jeg vil mene, at den går, når dit firmas CVR.nr. står  på fakturaen!

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 19:35

det har jeg også prøvet flere gange godt nok ikke fra udlandet. har også prøvet hvor de skriver forkert firma navn, jeg har aldrig hørt noget .........endnu da,,,,,,

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:38

Jeg har gennem tiden haft tonsvis af den slags fakturaer, hvor der var fejl i adresse, hvor jeg stod som privat køber osv. og har aldrig haft problemer, heller ikke dengang jeg vandt en tur til Told & Skat med alle mine papirer.

Så længe det ser nogenlunde tilforladeligt ud, og det ikke er alle dine Netto-boner og kvitteringer fra Bon Bon Land du trækker fra, så burde det ikke skabe de store problemer :-)

Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:11

Herligt! Så kan jeg ånde lettet op :) I skal alle have mange tak for jeres svar.

Vh,
En noget mere munter Mads :D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)