Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg solgt ideen?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:

Du har ret, Jesper. Jeg vil fremover undlade at kommentere, når du rådgiver på et helt forkert grundlag. Dit "faktum" om at det helt specifikke udtryk går igen på over en million sider, taler for sig selv: http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22hj%C3%A6lp+til+ans%C3%A6ttelse%22&meta=

Jeg undskylder min utidige indblanding. Og det må så være det.

Din undskyldning er accepteret. Tak.

Med din søgning, denne gang med anførselstegn om søgefrasen (*for sådan søger alle almindelige mennesker jo) viser, at der ikke er 1 mill. sider men kun 1250.

*Lad mig kort forklare hvad det vil sige at søge med anførselstegn. Det betyder atman indsnævrer sin søgning til at det kun er lige præcis den sætning eller frase. Søger man på "hjælp til ansættelse" får man altså kun sider frem hvor udtrykket optræder i sin oprindelige form. Søger man uden anførselstegn - hjælp til ansættelse. Får man altså resultater frem hvor ordene optræder mere tilfældigt. Hvormange almindelige mennesker der rent faktisk i deres dagligdag søger med anførselstegn ved jeg ikke. Jeg tror det er forsvindende få... Men jeg ved det ikke. Hvor ofte gør I det?

Tak for, at du med denne søgning hjælper til at slå mit udsagn fast. For på denne søgning er der jo endnu flere annoncer! 11 annoncører har valgt, at denne søgefrase er vigtig for dem. Så vigtig at de gerne vil have en annonce på netop den side!

Det er det der så smukt ved google. Man kan målrette sine annoncer til lige præcis der hvor man vil. Så er det ligegyldigt om der 1250 sider, eller 1250 søgninger om året. Man betaler for det man får. Så er der nogen der klikker på de annoncer der er placeret på denne søgning er det værd alle pengene.

Igen skal jeg understrege at een annonce på een søgning stort set ingen værdi har. Det handler selvfølgelig om at sprede sit budskab på relevante søgninger og med flere annoncevarianter.

Slutteligt vil jeg blot komme med et citat som blev bragt i en anden traå af en anden amino.

”Hvor der er få fakta, er der mange eksperter.”

Mvh

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Stenstrup
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gode Amino'er

Tak for input'ne. Det har været en meget lærerig debat om hvordan kagen skal skæres. Der er altså ikke noget entydigt svar, men en del forskellige vinkler på at trænge igennem. Jeg kan godt se mulighederne og vil arbejde videre derfra.

Her og nu har jeg tænkt mig at afprøve Bendtsens ide, med at udbyde ydelsen gratis - her på Amino, da det er en meget hurtig måde at komme ud på. Jeg skal dog lige have tænkt "pakken" igennem.

Men altså endnu engang tak for bidragene!

Venligst

Karsten

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)