Jeg kan ikke hjælpe dig til at forstå en sammenhæng Thomas, som reklamemand er jeg sikker på at du nok kan se den alligevel;-). Blot kunne jeg på under 3 sekunder se at der var ca. 1.240.000 sider på google.dk der handler om hjælp til ansættelse og 6 annoncer! Dermed må der være nogen derude der mener at det er relevant. Jeg ville da hellere have en annonce her end sende 100 salgsbreve med posten. Men der er jo ikke tale om at Karsten skal lave en annonce på et søgeord. Der skal jo selvfølgelig laves flere annoncer på mange søgeord og sætninger. For på den måde at ramme målgruppen. Mvh /Jesper
|
Nej - det kan jeg ikke. Hvordan kan du se den? At der er 1.200.000 sider eller 100 sider eller 10.000.000 sider siger da absolut INTET om, hvor mange der søger efter det.
Der er næsten 6 millioner resultater på søgningen "indenfor" på Google + et par annoncer. I følge din logik må der altså være en del, der søger efter "indenfor". Tror du, der er det?
Det er en meget udbredt misforståelse, at der er en sammenhæng mellem antallet af søgeresultater på en søgning og "efterspørgslen" på ordet. Den synes jeg ikke, vi bør hjælpe med at udbrede. Bare derfor...