Hej Lotte Jeg vil godt give Rollike ret i at du kommer til at høre meget til MLM, og DESVÆRRE så får det MEGET ofte en negativ omtale, selvom det er på hastigt fremmarch. Jeg arbejder selv med Herbalife som også er et MLM firma i en kæmpe udvikling, og det er vi meget glade for da det er verdens førende firma indenfor kosttilskud med forretninger i 62 lande, og der kommer flere til. Men fortsat held og lykke med dit foretagende. Mvh. Hans Henrik |
Dato: 6/14/2006 5:31:57 PM Forfatter: LOTTOHvad er MLM?Én af de ting, du skal overveje, når du kaster dig ind i et MLM-eventyr, som skal gøre dig uafhængig af lønmodtagerjob, er hvordan du undgår at komme til at hænge dine venner langt ud af halsen.Nogle MLM-folk klarer sig angiveligt godt, mens andre dårligt når at komme i gang, før eventyret slutter. Hvis du får sat et par veninder i gang ved hjælp af gyldne løfter og ugennemsigtige forretningsbeskrivelser, og de efterfølgende vise sig at få negativ indkomst på projektet - kan du så fortsat være veninder med dem?Nogle MLM-systemer arbejder meget med "det varme marked" - altså det marked, som du er knyttet til gennem blod og venskaber. Personligt bryder jeg mig ikke om at handle med mine nære venner, og når jeg alligvel gør det, sikrer vi os altid meget klare aftaler.Well - held og lykke med din nye livsstil.mhv Hans