Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress, eBrev & Partner-ads.com?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg tænkte på om andre herinde kører med nyhedsbrevsløsning fra eBrev samt eventuelt en tilmeldingskampagne hos partner-ads.com eller lignende? Mit problem ligger i, at jeg af partner-ads.com bliver bedt om at indsætte en kode på den landingsside som brugeren bliver sendt til ved tilmelding - men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg finder denne side henne samt hvor denne kode i så fald skal indsættes. Håber meget der er nogen herinde der kender til det og kan hjælpe :o)

På forhånd tak

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:34

Hvordan fungerer tilmeldingskampagnen hos partner-ads.com - hvad er målet?

Du kan selv definere hvilken side brugeren skal viderestilles til efter tilmelding - denne side kan du så sætte op i Wordpress med tilhørende partner-ads-kode.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:57

Hej David

Okay, det må jeg lige prøve :o)

Hvordan tilmeldingskampagnen fungerer? Hvis jeg forstår spørgsmålet korrekt, så fungerer det således at jeg tilbyder annoncører x antal kroner for hver tilmelding de igennem deres webside, bringer til mit nyhedsbrev. Men for at det skal fungere, så skal der indsættes en kode som de sender til mig. Er det inde på ebrev jeg skal definere hvortil brugeren skal sendes, eller er det et sted i min wordpress opsætning? :o)

På forhånd mange tak for hjælpen Smile

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:15

Det er på "Tak for din tilmelding til nyhedsbrevet!"-siden du skal indsætte koden.

Mvh,

Martin van de Belt

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:29

Har nu fundet ud af det - mange tak :o)

Eneste lille problem, er den markerede firkant der fremkommer på kvitteringssiden, men det skyldes at der i koden fra partner-ads.om er img i... Har dog skrevet til dem hvorfor det kan være at den fremkommer - ser lidt træls ud...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)