Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

joomla nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har en side i joomla hvor jeg godt vil have nyhedsbrev, men skal være i joomla ikke ebrev eller hvad det er. skal sættes op i joomla ?

Hvad kan jeg få ?

mvh Master vind

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 18:12

Hej

Da min hjemmeside var lavet i joomla brugte jeg et nyhedsbrev modul (integreret i joomla) som hedder Lettermann, det virkede fint.

Bedste hilsner

Henrik

www.moveyou.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:29

Du skal under alle omstændigheder have en tilføjelse til joomla. Du kan enten finde et som passer til dine behov (der er mange, både gratis og betalte) eller få det lavet (så får du det præcis som du vil have det). Typisk vil man ikke skrive det helt fra bunden, men tage udgangspunkt i noget der ligner det du ønsker, og så tilpasse.

Hvis du har brug for hjælp er du velkommen til at sende mig en mail på mv (snabela) mediatown.dk

Venligst

Michael 

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:14

Når jeg har downloadet lettermann Er der disse to filer hvor skal jeg uploade dem i min ftp

mod_lettermansubscribe

mod_lettermansubscribe.php

Mvh Master vind

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:24

Du skal installere hele .zip mappen via joomla's back-end. Så skulle den installations xml der forefindes i mappen gerne klare alt det nødvendige.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:04

Letterman virker kun til Joomla 1.0.15 - Det er lidt fjollet og installere den gamle version på et nyt website - så jeg antager du har Joomla 1.5.9 ?

Er det tilfældet så skal du hente ccNewsletter istedet - det kan det samme som letterman kunne - det er bare til Joomla 1.5.9 og endnu nemmere at bruge + du kan installere et fancy sign up modul til.

Får du brug for flere lister kan jeg anbefale Acajoom og hvis du gerne selv vil lave kontakt formularer og integrere direkte til ccNewsletter eller Acajoom så kan jeg anbefale vores komponent redFORM fra www.redcomponent.com hvor du for 500,- per år for fuld adgang til alle komponenter såvel nu som i fremtiden så længe dit abn, løber.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:42

Jeg vil som Mr. Redweb også anbefale dig at bruge: Acajoom (fås både som gratis version og en betalingsversion!)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)