Jeg sidder og laver regnskab og skal til at betale en regning til PostDK Den er delt op i porto med moms og porto uden moms. Det undrer mig at de fakturerer mig for 6x så meget momspligtig porto som de plejer, da jeg ikke ret ofte sender til erhverv ift. private forsendelser, så jeg følger op på det. Det viser sig at jeg har sendt X antal momspligtige forsendelser men de har faktureret mig for 6 gange X momspligtige forsendelser. Jeg ved at I ikke kan hjælpe mig med problemet, men har I erfaring med at PostDK måske ikke helt kan tælle antal pakker og om det er sket for jer... hvor det har været til PostDK's fordel ? Selvfølgelig vil jeg kontakte PostDK på mandag, men stadig er jeg interesseret i jeres erfaring. NB: Jeg har pakkelabels hvor jeg blot smider en pakkelabel på pakken. PostDK vejer og fakturerer så mig for portoen... men tilsyneladende ikke helt korrekt.. denne gang i hvert fald... Tilføjelse: Nu har jeg checket op på de private forsendelser. |
Har aldrig været ude for dette - men har heller aldrig betvivlet PostDK's fakturaer (naiv og blond .. I know) - måske man bør gøre det i fremtiden