Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min side? Jeg har brug for jeres hjælp.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Efter næsten 1 års arbejde blev min webshop endelig færdig, og i dag er den lagt rigtigt ud på nettet.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at vide hvad i tænker når i ser siden.

Og lad mig få jeres holdninger helt uden filter!

www.basicclean.dk sælger kvalitets rengøringsmidler B2B. Det er min mening, at tilbyde kunderne et online koncept bestående af kvalitetsprodukter til  gode priser, hvorfor overføldige serviceydelser også er skåret væk.

Jeg ser meget frem til jeres tilbagemeldinger.

 

Med venlig hilsen

Louise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Dejlig dejlig dejlig webshop.

 

Overskuelig, ikke irriterende i farvevalget, gode produktbilleder, god forside, lækkert med fri fragt over 1200, og godt twist med tips og tricks.

Held og lykke med det!

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker og overskuelig webshop. Helt klart en af de bedste jeg har set :D

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

umuligt at holde et solidt overblik over dine produkter, jeg foretrækker klart "3 billeder på række" med navn, producent, pris og læs mere

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise..

SUPER FLOT SHOP!!!

Det eneste jeg savner er flere muligheder for at komme til selve shoppen, - nu er det sidst på dagen, så måske jeg er træt - jeg ved det ikke. Men umiddelbart så kan jeg vist kun komme til shoppen fra forsiden, - kan jeg ikke.. Nu startede jeg med at sidde og læse om alle produkternes fortræffeligheder (hvilket virker helt kanon - og bund seriøst) men mens jeg sad og læste FAQ, tips&tricks m.v., så lod jeg mig irriterer over at jeg ikke kunne komme nemt til shoppen - og hele tiden sad det i baghovedet - skal jeg da virkelig helt til forsiden, - og hvordan kommer jeg iøvrigt til den??? - Det er ikke logisk for mig at jeg skal trykke på "Produkter" for at komme til selve shoppen.. - Så måske skal din "produkt"-knap omdøbes til "Webshop" - eller bare "shop"... Jeg kan bare forestille mig, at flere kunder springer "af" her...

Endvidere virker det ikke til at siden er helt "søgemaskineoptimeret", - men der er jeg heller ikke helt "skarp", der er sikket nogle andre eksperter som blander sig i det... Men umiddelbart tror jeg nok, at google i den første tid vil finde dig hvis der bliver søgt på nogle ord ordene "Dit skjold mod kampen mod snavs og højere priser" - Din tekst i den blå "browser" bjælke (hvis du bruger Explorer", - der ville jeg gerne siden var mere dynamisk, og du havde ord som grundrens, sanirens, cremsæbe m.v.. til at stå) - Men lad os nu lige se om nogen af "seo-eksperterne" ikke melder sig og giver deres besyv med, . for som sagt er jeg heller ikke helt stiv i det..

Men ellers igen - super - super flot side... Har du selv lavet den?

UPS (havde nær glemt)- øhhh - 299,- i ekspeditionsgebyr for ordrer under 1.200, - ??? Det synes jeg måske nok er i overkanten, i starten synes jeg måske nok du skal holde dig til hvad portoen rent faktisk koster, for det skræmmer i hvert tald mig... Nu er det jo nyt og ingen kender det, - og vil du ha' mig på vognen så vil jeg nok nøjes med et produkt for at prøve det af, - men skal jeg give 300 i ekspeditionsgebyr, så køber jeg sq den billige grundrens i Brugsen..;-)

Ulrik

Fra Viby J
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Kan kun gi de andre ret super lækker side.

Og er enig med Ulrik i de ting han skriver om.

+ faldt lige over en lille fejl under betingelser, de andre steder på siden står der 1200 kr.

 4.4
Levering er gratis ved køb over 1000 kr.

Hilsen Thomas

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

Det er en pæn shop du har fået strikket sammen. Grafisk hænger den godt sammen og den giver et positivt indtryk, når man først kommer ind på siden. Jeg er enig i, at webshoppen er meget svær at finde - man starter ikke med at kigge nederst til højre på forsiden. Så flyt den op, så den er synlig. Det er meget vigtigt, at kunderne får at vide, at de kan handle med jer på nettet, da muligheden ellers bare ikke vil blive brugt.

Jeg synes også at hvert produkt fylder for meget på skærmen. Men kommer til at scrolle meget, når man skal handle flere ting og det kan godt blive frusterende i længden, hvis man handler der ofte.

Er der en grund til, at jeres "datablad" ligger i pdf-udgave? Umiddelbart synes jeg det bliver meget tungt at skulle downloade en pdf, hver gang jeg vil læse mere - ville foretrækker en alm. html tekst-side, der beskriver produkterne. But that's just me....

Ellers en lækker side.

Mvh Morten.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Mange tak for din tilbagemelding. Og tak fordi du brugte tid på det.

Med venlig hilsen Louise

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Mange tak for din ros. Jeg sætter pris på tiden på har brugt på at se på min side.

Med venlig hilsen

Louise

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ros. Det er altid dejligt.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)