Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bruge container som kontor

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

jeg vil lige lufte en tanke jeg har fået vedr kontor..

købe en container og indrette den som kontor/lager og så finde en landmand (ja bor på landet) som kan ha

den stående for en skilling, så flytte firmates adresse ned i containeren. og vil det så i samme omgang få 60

dagsreglen til at ophører hvis jeg starter dagen på kontoret i og med mails skal tjekkes og bilen fyldes med

matrialer

Venlig hilsen René

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:06

Overvej evt. en brugt skurvogn/beboelsesvogn. De fås ofte til yderstrimelige priser, billigere end jeg vil tro, at man kan bygge det selv.

Jeg kan dog ikke svare på det praktiske med regler etc. Men overvej også lige, hvordan du vil få strøm, internet, toilet osv. hvis du bare smider den på en mark :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 19:10

en ny container får til ca 16.000 kr og brugt naturligvis billigere

der skal naturligvis lægges strøm og internet ind så helt ude på en mark skal den dog ikke stå

det skulle osse gerne kunne komme en lastbil op til den med matrialer

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:42

I må også huske på at sådan en container er sandsynligvis mega kold at befinde sig i. Og det er hverken godt for udstyr eller personale..

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 20:56

det er blot mig, har ingen ansatte og der skal selfølgelig varmes op når jeg er der

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 20:57

den bliver isoleret og sat vægge i så det bliver lækkert og et dørparti

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:07

Jeg kender ikke reglerne men hvis du vil anskaffe dig en container så tjek evt. http://www.bilsby.dk/ de tilbyder diverse løsninger i stil med det du leder efter :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 21:27

det meget billigere at købe en rigtig container og selv lave kontoret i den.. men tak alligevelle

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:40

vi bruger og har gjort det igennem flere år, pavillioner der har været brugt til kontor på f.eks byggepladser...der er rigtig mange steder det offentlige har sat pavillioner op til skole, politiet i roskilde har burgt det i mange år, det findes i forbindelse med mange større byggeprojekter, når byggeriet er færdig sælges de ofte billigt, det koster at få dem transporteret, selvfølgelig afhængig af  stræknings længden  og størrelsen på pavillionen. Bor du poå sjælland, kan du altid spørge mig om en pris, hvis du har målene, flytter dog ikke container:)

fra 8000 kan du få en pavillion på omkring 25 m2 der er funktions dygtig med lys varme mm installeret...ofte er de gjort klar til edb og den slags, da de jo har været brugt til kontor tit og ofte. Den er selvfølgelgi ikke ibedste stand til den pris, og nej jeg har ikke nogen til salg pt

en pavilion kan du klodse op, så er den ikke stationær og du skal ikke have tilladelse til at sætte den op.

Du kan trække strøm der til, ligeom du kan få toilet komplet til.

søg i den blå avis, der kan du ofte finde pavillioner, jeg kan kun anbefale den løsning

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 21:49

var ikke klar over de var så billige......

men ingen der ved noget om man sætter 60 dagsreglen ud af spil når man møder på sit kontor hver dag og får km penge der fra???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)