Dejligt blødt layout, med farver der fanger, og dejligt med tilbud og eksempler over det hele.
Glæder jeg mig til at følge med i!
En ting kunne være, at email-update tilmeldingen overlapper teksten, og så kunne det være lidt pænere hvis billederne af de betalingsformer i tilbyder var lidt skarpere..
Ser sku godt ud! Dog når man f.eks under Herre t-shirts vælger Logo og dit sortiement er på mere end 1 side, så nede i bunden af sitet, hvor man kan gå videre fra side 1 til side 2 osv. Der overlappet bund designet "bladre teksten" så det er svært at se, at der er mere end 1 side =)
Men ellers super cool site, held og lykke med det!
Wow siger jeg bare. Det er lækkert, totalt simpelt og sådan ret T-shirt agtigt i layoutet.
Held og lykke med det
Jeg så lige på din kontaktside og din FAQ-side at din danske bogstaver er erstattet med sære tegn - men det er vel nogle af de sidste detaljer du lige mangler.
En enkelt bemærkning.................jeg køber ikke selv t-shirts på nettet mere, da det ofte er ringe kvalitet. Hvis det er kvalitetsting (de har måske et 'godt' navn), så skriv det, for det er umuligt at vide, om 119,- er et røverkøb.