Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lån 15000 kan i hjælpe

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ham Martin Grove er svær at få fat på... Han svarer heller ikke mig...

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 01:58

Jeg må indrømme at i mine øjne virker det også meget mærkværdigt. Er det et helt ny opstartet firma du har? hvilke former for indtægt har du?

Selv jeg på SU og kun igang med at finde alt jeg skal bruge til at starte op kan få lov til at låne 125.000 kr. Så noget skjult må du have eller noget du "glemmer" at sige. kan ikke se andre løsninger.

Mvh. Christian

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 06:04

Dyne Larsen Havde samme problem engang.

Han skiftede bank. Det har de store banker

idag fortrudt Smile

Så tag du dit årsregnskab og åropgørelse og tag

en bank hver dag. Så kommer der nok en løsning Smile

Alle skal jo starte et sted.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:07

Du må enten forsøge et andet sted, som anbefales fra andre. Hvis nogle af de andre steder heller ikke vil, så skal du nok hellere kikke indad og se på om det, du vil, holder. Hvis bankerne vurderer sådan så er det hovedløst at fortsætte med at rende bankerne på dørene. Bankerne har stadig mange penge, men de er blevet noget mere kritiske i deres vurderinger. Jeg oprettede eksempelvis en ny konto i sidste uge tilknyttet visa-dankort og da jeg så min konto i homebanking havde jeg pludselig fået en kassekredit på 20.000,-. Jeg kontaktede dem for at høre om det ikke var en fejl med de oplyste, at det faktisk var standard (pudsigt i disse tider).

Hilsen Jakob

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 13:49

Hej Steffen Nielsen

Såfremt din ordre ikke er tabt, kunne du så ikke sige hvor meget den totalt er på og hvad du skal bruge de 15000 til i det konkrete projekt. Måske var der jo alternativer til at låne beløbet. Jeg bliver desværre ofte træt af den ping pong debatterne her på amino får, da de der spørge ofte ikke går direkte til bidet og forklare deres projekter så de umiddelbart kan få et ordentligt råd. Et af problemerne er den anomyne tilgang mange har til at deltage i debattet.

I dit konkrete tilfælde er du velkommen til at ringe på 29924519, hvis du ikke vil frem med flere indformationer her.

med venlig hilsen

Bertil Vrou Thomsen

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:20

Hej Bertil.

Fik du noglesinde et respons fra Steffen?.

Er af anden grund lidt interesseret i hvordan det gik?

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 16:39

rki registeret?

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 14:59

Har du ikke en kassekredit?

Jeg er 22 år, og har konti i 2 banker. 4 konti i alt. Min kassekredit er på over 200.000, (den ene konti er til mit I/S), og jeg har fået kreditterne på mit glatte ansigt. Har INTET at stille som sikkerhed.

Som 18 årig kan man da let få en kassekredit på 20 K, med de forsk. bankers ung-konti.. så det begriber jeg virkelig ikke.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:04

Har du ikke en kassekredit?

Jeg er 22 år, og har konti i 2 banker. 4 konti i alt. Min kassekredit er på over 200.000, (den ene konti er til mit I/S), og jeg har fået kreditterne på mit glatte ansigt. Har INTET at stille som sikkerhed.

Som 18 årig kan man da let få en kassekredit på 20 K, med de forsk. bankers ung-konti.. så det begriber jeg virkelig ikke.

Du må have et utroligt glat ansigt.

Jeg kan ikke engang få en kredit på 10.000kr uden først at skulle stille med regnskaber, årsopgørelser og hvad de ellers kan finde på :-)

Godt jeg ikke har brug for at låne penge for tiden.

Der er forskel på folk !

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 15:07

Den ene bank er Sydbank, og det har nok noget at gøre med at hele min familie har deres konti i banken og min fars firma. Men i den anden bank fik jeg tilbudt 80 K i kredit ialt på en master card og norm. konto, da jeg startede på en bachelor. Skulle ikke vise noget som helst, bare skrive under et par steder.

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)