Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsundersøgelse til ny sækkevogn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg sidder i øjeblikket og er ved at udvikle en ny form for sækkevogn, og i den forbindelse er jeg nu kommet til de stadie hvor jeg skal undersøge om der er nogen som vil være interesseret i at købe den.

Jeg har derfor brug for hjælp og input til områder/segmenter/firmaer som kunne være interessante at kigge på.

Som udgangspunkt er sækkevognen meget lig en almindelig sække. Men den differentiere sig ved at kunne udføre et højdeløft på 60cm, uden brug af elektronik eller motorer.

Som en lille tilføjelse er der taget patent på sækkevognen.

Som sagt har jeg brug for inputs til hvor det ville være relevant at bruge sådan en sækkevogn.

På forhånd tak for hjælpen.

-Jakob

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 16:41

hej

det er sku da en million ide du har der stort tillykke. det eneste jeg lige kan se er, at for at få varen op i den højde, skal man selv løfte den derop

det kræver en eller anden form for udveksling så løftet ikke bliver tungt, måske du har tænkt på , men synes ikke det fremgår af  filmen.

hvem der kunne bruge sådan en' det kan næsten alle firmaer, hvis prisen kommer til at lægge et sted, så man ligeså godt kan ofre de par basøre mere, for at for den, så tror jeg da de fleste vil købe den

Fra Herning
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:20

Som sådan kræves der ikke noget løft til at få pakken op i højden, men derimod er det meningen at man skal kunne skubbe sækkevognen op i højde, og dermed skåne ryggen.

De  mest oplagte firmaer ville nok være postomdelingsfirmaer, så som Post DK, UPS, etc.

Det jeg lidt søgt hjælp til her inde, var nogle forslag "out of the box". Nogle steder hvor ville være nyttigt at kunne løfte noget, og samtidig fragte det rundt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)