Hejsa! Jeg sidder i øjeblikket og er ved at udvikle en ny form for sækkevogn, og i den forbindelse er jeg nu kommet til de stadie hvor jeg skal undersøge om der er nogen som vil være interesseret i at købe den. Jeg har derfor brug for hjælp og input til områder/segmenter/firmaer som kunne være interessante at kigge på.
Som udgangspunkt er sækkevognen meget lig en almindelig sække. Men den differentiere sig ved at kunne udføre et højdeløft på 60cm, uden brug af elektronik eller motorer. Som en lille tilføjelse er der taget patent på sækkevognen.
Som sagt har jeg brug for inputs til hvor det ville være relevant at bruge sådan en sækkevogn.
På forhånd tak for hjælpen. -Jakob
|
hej
det er sku da en million ide du har der stort tillykke. det eneste jeg lige kan se er, at for at få varen op i den højde, skal man selv løfte den derop
det kræver en eller anden form for udveksling så løftet ikke bliver tungt, måske du har tænkt på , men synes ikke det fremgår af filmen.
hvem der kunne bruge sådan en' det kan næsten alle firmaer, hvis prisen kommer til at lægge et sted, så man ligeså godt kan ofre de par basøre mere, for at for den, så tror jeg da de fleste vil købe den