Hej Amino'er, - Jeg lærte at lave små sider til venner. |
Har én ting og sige.. Hvis du kommer i nærheden af Vejle, har du i hvert fald 1 gæst ;)
Hej Amino'er, - Jeg lærte at lave små sider til venner. |
Har én ting og sige.. Hvis du kommer i nærheden af Vejle, har du i hvert fald 1 gæst ;) |
Hej Lars, Det er et prisværdigt initiativ, som jeg ønsker dig held og lykke med. Du repræsenterer en indstilling til livet, som man ser for sjældent uden for Amino. Jeg kan ikke bidrage med deltagere, men stiller gerne op som sponsor, hvis du har en deltager, der ikke kan mønstre tilmeldingsgebyret. Hel og lykke, Dan |
@Marcus - Det er rart at høre at der er interesse. Jeg bor dog i København så umiddelbart bliver det i hovedstaden :-) @Dan - Tak for komplimentet og tak for tilbuddet om sponsorere et deltager gebyr - Det er fedt at vide, at andre også synes det er en god idé :-) |
Rigtig god idé. Sig til hvis det bliver til noget, så vil jeg da gerne være en af deltagerne (: |
Er der nogen herinde som har ideer til, hvor jeg skal reklamere / sætte annoncer op for at annoncere mit tilbud? Umiddelbart tænker jeg - Supermarkeder - Ungdomsklubber - Folkeskoler Nogen ideer? |
Hej Lars, Du skal også tænke i web-baner med annonceringer. Hvad med Facebook o.lign.? Med venlig hilsen Dan |
Det lyder som en rigtig god ide til et kursus... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
@Dan - Jo, selvfølgelig Facebook :-) Måske endda noget Arto.. |
Spændende initiativ. Jeg kunne også være interesseret i at sponsere en deltager... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline