Servage.net har deres datacenter i Hamborg, Tyskland og dem har jeg rigtig god erfaring med. De har også et dansk site, og med dansk support, men altså med datacenter i Tyskland.Så det er måske rart nok at kunne få dansk support, selvom man kører på en udenlandsk server :)
Jeg har også hørt rigtig godt om BlueHost, som Websafe også omtaler men det er ikke nogle jeg har personlig erfaringer med...
Håber det kan bruges :)
Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.
Servage.net har deres datacenter i Hamborg, Tyskland og dem har jeg rigtig god erfaring med. De har også et dansk site, og med dansk support, men altså med datacenter i Tyskland.Så det er måske rart nok at kunne få dansk support, selvom man kører på en udenlandsk server :)
Jeg har også hørt rigtig godt om BlueHost, som Websafe også omtaler men det er ikke nogle jeg har personlig erfaringer med...
Fused Network i Canada, har vi haft rigtig gode erfaringer med. De ligger også generelt i toppen på rating siderne. De har simpelhthen en formidabel oppe tid og en helt vild kunde service. De svarer altid inden for kort tid og relevant. Anyway, my recommedations :-)
Generelt står man sig nok bedst ved at betale lidt mere for en lidt bedre vare, end hos de billigste udbydere.
Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, og vil på ingen måde forsvare Servage på den konto, da der da helt sikkert har været folk som har haft problemer som kunde hos dem. Men har alle andre webhoteller ikke også haft utilfredse kunder?
Der er jo klart at man kan finde frem til nogle knap så heldige resultater på google ved at søge på "servage problemer", men det kan jo gøres ved alle andre også. Hvis man søger på "arla problemer", "mærsk problemer", "bluehost problemer", "one.com problemer" osv. osv., så får man jo også nogle artikler omkring problemer for de givne firmaer.
Men der findes sikkert andre rigtig gode webhoteller i tyskland ud over Servage, jeg har bare ikke lige nogle andre erfaringer derfra :D
Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.
Jeg har igennem mere end 10 år brugt Verio i USA og fra deres datacenter i Frankfurt - også almindelige webhoteller. Deres service er hurtig og meget hjælpsom og effektiv. Jeg kører faktisk flere danske domæner derfra, idet det bare fungerer.
Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).
Jeg har igennem mere end 10 år brugt Verio i USA og fra deres datacenter i Frankfurt - også almindelige webhoteller. Deres service er hurtig og meget hjælpsom og effektiv. Jeg kører faktisk flere danske domæner derfra, idet det bare fungerer.